הכוכב האדום בלגרד הכריזה: מילסון חתם לארבע שנים

play
מילסון הכוכב האדום בלגרד | אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד
צפו: ביטון כבש, מכבי תל אביב חילצה תיקו נגד סטיאווה בוקרשט 03:35

שחקן הכנף האנגולי של מכבי ת"א הצטרף לאלופה הסרבית. קיבל את החולצה עם המספר 27, הצהובים צפויים להכניס 6 מיליון יורו עבורו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נפרדה הערב (שישי) מאחד הכוכבים הגדולים שלה בעונה החולפת, כאשר מילסון חתם לארבע שנים בשורות הכוכב האדום בלגרד. לוואלה ספורט נודע כי על פי ההערכות סכום העסקה מתקרב ל-6 מיליון יורו ו-15 אחוז ממכירה עתידית שהצהובים יקבלו.

כזכור, מילסון לא שותף בתיקו של מכבי תל אביב נגד סטיאווה בוקרשט ביום שלישי במוקדמות ליגת האלופות כי אם היה זוכה לדקות, לא יכול היה לשחק עם הכוכב בפלייאוף ליגת האלופות, שזהו כידוע סיבוב המוקדמות האחרון.

הכנף האנגולי הגיע הבוקר לבלגרד, שם עבר סדרה של בדיקות רפואיות והמשיך לאצטדיון הביתי של הקבוצה להשלים את העסקה עם חתימה רשמית. מילסון קיבל את החולצה עם המספר 27 על הגב וגם הספיק להתראיין לאתר הרשמי של המועדון.

"יש לי את הרושם שהכל כמו שצריך. קיבלו אותי יפה, אני מרתגש ולא יכול לחכות שהכל יתחיל", סיפר מילסון. "קיבלתי הרבה הודעות מהקהל של הכוכב האדום. אני מאוד אוהב את האצטדיון. הכי חשוב לי זה לעזור לקבוצה. אני אפעל כדי לעזור לצוות והשחקנים ככל שאוכל. צפיתי בהרבה משחקים של הכוכב האדום, אבל הדרבי זה הכי מיוחד".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

מילסון הכוכב האדום בלגרד
נפרד לשלום ממכבי תל אביב. מילסון מוצג בכוכב האדום בלגרד | אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

שחקן הכנף האנגולי הוזכר תחילה כמועמד למועדוני הצמרת ביוון ודווח שגם בליגה הרוסית היו קבוצות שהתעניינו בשירותיו, אלא שמכבי תל אביב דרשה סכום גבוה מדי ודחתה את הצעותיהן. בסופו של דבר הייתה זו הכוכב האדום שהצליחה לרצות את מכבי תל אביב בפנייתה האחרונה והשלימה את צירופו באופן רשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי