סטיאווה שוב מעדה, הבעלים השתלח בקפטן: "הפסדנו בגללו"

play
דברים שנויים במחלוקת, בלשון המעטה. בקאלי | GettyImages, VI Images
צפו: ביטון כבש, מכבי תל אביב חילצה תיקו נגד סטיאווה בוקרשט 03:35

אלופת רומניה נכנעה בביתה 2:0 לאוצלול והסתבכה בליגה, בקאלי שוב עורר פרובוקציה, אך הבהיר: "נגד מכבי תל אביב ישחקו בלמים אחרים, אז אין מה לדאוג". המאמן הודה: "שיחקנו בצורה מביכה, אסור לנו להיראות ככה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח ביום רביעי בהונגריה את סטיאווה בודפשט הרומנית לגומלין סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, המנצחת במפגש תעפיל לשלב הבא אחרי שהשתיים נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון בבוקרשט. אם אלופת ישראל מתמודדת עם קשיים כמו היעדרותם של חמישה שחקנים שנמצאים באולימפיאדה וקושי להנחית זרים בעקבות המלחמה, אלופת רומניה חוששת ממשבר אחרי שלא הצליחה לנצח גם במחזור השלישי.

אמש (שישי) אירחה סטיאווה את אוצלול במשחק שבו התחלף כמעט כל ההרכב, אפילו בין הקורות בוצע שינוי כדי לאפשר לשחקני ההרכב הראשון לנוח ולהיערך בצורה האופטימלית למכבי תל אביב, אבל היא נכנעה 2:0 ונותרה עם שתי נקודות בלבד מתשע אפשריות. הבעלים ג'יג'י בקאלי זעם אחרי המשחק, וכצפוי העניק עוד ריאיון פרובוקטיבי.

שחקן מכבי תל אביב, אבישי כהן, מול שחקן סטיאווה בוקרשט, דריוס אולארו
מול מכבי ת"א ביום רביעי "ישחקו בלמים אחרים" | אימג'בנק GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

"אני כועס מאוד", אמר בקאלי והחל להשתלח בוולאד קיריקש, הבלם שפתח אתמול בהרכב (לראשונה העונה בליגה), ענד את סרט הקפטן וספג ביקורות קשות על יכולתו – בעיקר על הטעות הקשה שהובילה לאיבוד כדור ולספיגת השער הראשון. "אפשר לטעות פעם אחת, אפשר לטעות פעמיים, אבל שלוש פעמים?", אמר בקאלי על הבלם הוותיק, "הוא לא יכול לעשות טעויות כאלה. זה נכון שהוא שחקן בעל ערך, אבל הוא משחק יותר מדי, טועה ועולה ביוקר. הוא מוסר יותר מדי לשחקנים היריבים".

קיריקש לא מתוכנן לשחק נגד מכבי תל אביב וגם לכך התייחס בקאלי: "אין מה לדאוג, בליגת האלופות נשחק עם בלמים אחרים שלא שיחקו היום".

קיריקש התייצב גם כן מול המצלמות לאחר מכן ונשאל על דברי בקאלי, אך בחר שלא להתעמת עם הבעלים: "אני בטוח שהוא מאוכזב וזה נורמלי. המשחק שלי לפעמים נראה מרושל, אבל ככה אני משחק ומנסה לבנות דרך ההגנה. אולי זה לא מה שהבוס רוצה לראות תמיד, אני מקווה שבמשחק הבא זה ייראה יותר טוב".

המאמן איליאס חרלמבוס הוסיף לדברי הבעלים והקפטן: "היו לנו מספיק הזדמנויות כדי להבקיע במחצית הראשונה, בחצי השני כבר לא היינו קיימים. שיחקנו בלי תשוקה ועלינו להבין למה זה קרה. שיחקנו היום בצורה מביכה במחצית השנייה ואנחנו לא יכולים להיראות ככה. זו בעיה, אנחנו מועדון גדול וזה לא היה נראה ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי