בוגד? תלוי את מי שואלים. אוהדי מכבי תל אביב סוערים אחרי מכירת מילסון

play
רגע לא נעים. מילסון | דני מרון
צפו: מילסון הורחק בצהובים גבוליים, מכבי ת"א סיימה ב-1:1 סוער בסכנין 06:40

"הצלחת לעבוד עלינו", "מהכי אהוב להכי שנוא": אחרי סאגה מייגעת שכללה החרמת מחנה אימון ועימות חריג עם חלק מהקהל, הכוכב האנגולי חתם בכוכב האדום בלגרד ונפרד בפוסט שזכה ליותר מ-1,000 תגובות

(גודל טקסט)

ערן זהבי נבחר לשחקן העונה שעברה בליגת העל, אך לדעת רבים וטובים מי שהיה צריך לזכות בתואר האישי הוא פליסיו מילסון שרקד על המגרש, שינה את הקבוצה ב-180 מעלות והחזיר למכבי תל אביב את צלחת האליפות אחרי שלוש שנים בשליטה מוחלטת וברורה של מכבי חיפה.

"תודה על הכל מכבי", כתב מילסון באינסטגרם, בפוסט שזכה לאלפי לייקים ויותר מאלף תגובות, לאחר שחתם בכוכב האדום בלגרד ועזב את קריית שלום בתום סאגה מייגעת, שכללה בין השאר החרמה של מחנה אימון ועימות חריג עם חלק מהקהל לאחר משחק אלוף האלופים. התגובות לפוסט שהעלה האנגולי היו חלוקות, כשלא מעט אוהדים גידפו את השחקן. "מהכי אהוב להכי שנוא", כתב אחד מהם. אחר הוסיף: "הצלחת לעבוד עלינו יא כל*. לך ואל תחזור". שלישי תקף: "חתיכת בוגד. תבוא לבלומפילד ותראה מה נעשה לך".

נפרד לשלום ממכבי תל אביב. מילסון מוצג בכוכב האדום בלגרד | אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

מנגד, רבים זכרו למילסון את הרגעים היפים – על ומחוץ למגרש. אחד מהם כתב: "הראשון שתמך בנו, ששינה את תמונת הפרופיל וששם את דגל ישראל בגאווה. כל נגיעה שלו בכדור הייתה זהב ובזכותו לקחנו אליפות. תלמדו להעריך את הטוב. מתבייש בכם". אחר כתב: "שחקן ענק שנשאר בארץ בזמן מלחמה ותמך בישראל ובמכבי בכבוד רב. מילסון, אוהבים אותך ומאחלים לך הצלחה".

שחקן הכנף האנגולי הוזכר תחילה כמועמד למועדוני הצמרת ביוון ודווח שגם בליגה הרוסית היו קבוצות שהתעניינו בשירותיו, אלא שמכבי תל אביב דרשה סכום גבוה ודחתה את הצעותיהן. בסופו של דבר הייתה זו הכוכב האדום שהצליחה לרצות את מכבי תל אביב בפנייתה האחרונה והשלימה את צירופו באופן רשמי תמורת כשישה מיליון יורו ו-15% ממכירה עתידית.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן חוגג עם מילסון | מאור אלקסלסי

"קיבלו אותי יפה, אני מתרגש ולא יכול לחכות שהכל יתחיל", סיפר מילסון לאחר החתימה במועדון הפאר סרבי שבו משחק גם עומרי גלזר. "קיבלתי הרבה הודעות מהקהל של הכוכב האדום. אני מאוד אוהב את האצטדיון. הכי חשוב לי זה לעזור לקבוצה. אני אפעל כדי לעזור לצוות והשחקנים ככל שאוכל. צפיתי בהרבה משחקים של הכוכב האדום, אבל הדרבי זה הכי מיוחד".

עוד באותו נושא: מילסון, מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי