לא רצה לנסוע באוטובוס, נקנס ולא משחק. בקרוב במכבי תל אביב?

play
| אתר רשמי, סנטוס
צפו: ביטון כבש, מכבי תל אביב חילצה תיקו נגד סטיאווה בוקרשט 03:35

סוכנו של ווסלי פטאצ'י נמצא בישראל ומנסה להשלים את מעברו לאלופה, בברזיל הסבירו מדוע "ניימאר הבא" הסתכסך עם האוהדים ולא נכלל בסגל סנטוס

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פליסיו מילסון נמכר אמש (שישי) לכוכב האדום בלגרד ועזב סופית את מכבי תל אביב בסיומה של סאגה ארוכה, אבל מי יהיה המחליף שלו? לאלופת ישראל כרגע רק שני זרים בסגל, טייריס אסנטה והנרי אדו והצהובים מנסים לסגור במהרה את צירופו של ווסלי פטאצ'י, שחקן ההתקפה הברזילאי של סנטוס.

פטאצ'י לא שיחק כלל מאז ה-1 ביולי והוא לא בסגל גם למשחק הליגה הקרוב של סנטוס, והסיבה היא דווקא לא מקצועית. פטאצ'י בן ה-20 התלונן באמצעות הרשתות החברתיות על התנאים להם זוכים השחקנים ובעיקר הביע את כעסו על כך שהקבוצה צריכה לנסוע באוטובוס למרחקים ארוכים, ובתגובה נקנס ב-10 אחוז משכרו ומאז לא התלבש.

ווסלי פטאצ'י, שחקן סנטוס
ווסלי פטאצ'י, שחקן סנטוס | צילום מסך, מתוך טוויטר

מאז גם היחסים בינו לבין האוהדים עלו על שרטון – הם ציפו לגדולות ממי שכבר הוכתר בעברו ל"ניימאר הבא", אבל זכו ממנו בינתיים לשער אחד ב-14 משחקים בכל המסגרות, ליותר מדי דריבלים ולמהלכים אישיים וחסרי תכלית שיצרו קרע בין הצדדים, כנראה כזה שכבר קשה לאחות.

סוכנו של השחקן, מאוריס כהן, נמצא בימים האחרונים בישראל ביחד עם זוגתו ומנסה לגשר על הפערים בין הצדדים, כשלפי התקשורת בברזיל ווסלי סיכם את תנאיו במכבי תל אביב ומעוניין להגיע למועדון, אלא שסנטוס בשלב זה מערימה קשיים ושוקלת האם נכון למכור אותו. בכל מקרה, כך מדווח בברזיל, ההצעה המובילה עליו היא ממכבי תל אביב – קבוצה שככל הנראה תעניק לו במה גדולה יותר בשל הסבירות הגבוהה שתשתתף באחד המפעלים האירופיים העונה, דבר שיהפוך לעובדה מוגמרת אם תעבור את סטיאווה בוקרשט בגומלין ביום רביעי.

צפו בביצועיו של פטאצ'י

פטאצ'י הוא במקור שחקן כנף ימין, אבל בסנטוס משחק בעיקר בכנף שמאל ולעתים מתופקד בעמדת החלוץ. הברזילאי בן ה-20 הבקיע 22 שערים ב-29 משחקים בקבוצה עד גיל 20 וכך קפץ לקבוצה הבוגרת. הוא הוזכר לפני כשנתיים כמועמד לרבים ממועדוני הפאר באירופה, אבל התקשה לממש את הפוטנציאל עד כה. אולי הוא יעשה זאת בישראל.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי