כוכבת "המירוץ למיליון" מתפוצצת – ועשויה לעקוף את בן זוגה הכדורגלן

הפופולריות של ירין חסון במגמת נסיקה ובקצב הזה, היא עוד תשאיר אבק לאילון אלמוג. כמה עוקבים היו לה לפני תחילת הריאליטי וכמה עכשיו?

(גודל טקסט)

תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" סוחפת את הצופים האדוקים שלה כשהמתמודדים מדלגים ממדינה למדינה ברצון לזכות במיליון שקלים. הנציגה של ליגת העל היא ירין חסון (24) שביחד עם אמא שלה חסידה, קורעות את המסך ומוכיחות שהכל אפשרי. בפרק האחרון, הזוג הוורוד הצליח לחמוק מהדחה ובהתאם, הפופולריות שלהן ברשתות החברתיות במגמת נסיקה מטורפת.

ירין חסון, אילון אלמוג | מסך אינסטגרם

בזמן שבן הזוג שלה אילון אלמוג רק מחכה לחזור לכר הדשא עם קבוצתו הפועל באר שבע, ירין מתפוצצת באינסטגרם והעוקבים שלה הולכים ועולים מפרק לפרק. לפני תחילתה של הריאליטי של רשת, לירין היו כ-3,500 עוקבים ברשת החברתיות – ועכשיו היא כבר על 11 אלף – מספר שמשתנה אפילו ברגעים ששורות אלו נכתבות. לא ירחק היום בו תעקוף את בן הזוג הכדורגלן שלה, שמחזיק ב-22 אלף עוקבים. 

ירין חסון | מסך אינסטגרם

ירין מנצלת את המומנטום היטב ועורכת הקרנות חגיגיות בקרב חבריה לתוכנית הריאליטי והחברים מהבית כשתמיד פריט ורוד לוקח חלק בחגיגות. הקשר החזק עם אמא שלה עוזר להן להתקדם בתוכנית הכי קשה על המסך, ולהוכיח שאין כמו כוח נשי. כבר ברור מי הפייבוריטיות שלנו, נכון? 

אילון אלמוג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי