אקס מכבי חיפה לעומר אצילי: "מקווה שנוכל לשחזר את הרגעים השמחים בקרוב"

play
עומר אצילי | מאור אלקסלסי
קרובה להדחה: מכבי חיפה הושפלה 3:0 על ידי סבאח האזרית 03:22

במועדון מהכרמל מעריכים ששחקן הכנף לא יחזור לסמי עופר, אך חברו לשעבר עדיין מייחל לקאמבק ובירך אותו לרגל יום הולדתו ה-31

(גודל טקסט)

בצל הפסימיות במכבי חיפה בנוגע לחזרת עומר אצילי, שעל פי הדיווחים עשוי להצטרף בקרוב לשורות אומוניה ניקוסיה הקפריסאית, שחקן הכנף חגג אתמול (שבת) יום הולדת 31 וזכה לשלל ברכות באינסטגרם מאוהדים של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אנשי צוות וכמובן כדורגלנים.

אשתו של עומר, אור, העלתה תמונה יפה של השניים, וכתבה: "יום הולדת שמח בעלי. אני אוהבת אותך". אצילי שיתף והשיב: "31. תודה רבה על הברכות, אוהב ומעריך. אשתי היקרה, אוהב אותך".

עומר אצילי, אור אצילי | מסך אינסטגרם

חוסה רודריגס, ששיתף עם אצילי פעולה במדי מכבי חיפה, איחל: "היו לנו הרבה רגעים שמחים ביחד. אני מקווה שנוכל לשחזר אותם בקרוב. אוהב אותך אח". מאוויס צ'יבוטה כתב: "יום הולדת שמח אח". דין דוד: "מזל טוב מלך, המון אושר ובריאות, אוהב אותך". נטע לביא: "מזל טוב אח, אוהב אותך המון". בין שלל המברכים של אצילי, הצלחנו לאתר גם את אמיר עגייב, מאיר הרוש, דרור שמשון, קלאודמיר פריירה, רונן קצב ומור שקד.

ומה באשר לעתידו? כידוע, מכבי חיפה קיוותה להחזיר את אצילי לשורותיה, במיוחד לאור התצוגה הרעה בתבוסה 3:0 מול סבאח שהציבה אותה על סף הדחה מוקדמת מהקונפרנס ליג, אבל הפערים הכספיים מונעים קאמבק ובמועדון העריכו: "סיכוי נמוך שאצילי יחתום".

לא יחזור? עומר אצילי | מאור אלקסלסי

כזכור, אצילי שוחרר באופן רשמי מאל עין אחרי שנה אחת באיחוד האמירויות, אבל ציפה לשכר גבוה ומענק חתימה משמעותי שיכסה עבורו חלק מהמס אותו הוא אמור לשלם בעקבות חזרה מוקדמת לישראל. למרות הדיווחים בקפריסין על מכבש לחצים מצד מכבי חיפה והרצון של אצילי לחזור, נראה כי ענייני המיסוי לא ניתנים לפתרון לאור פערים של 1.5 מיליון יורו והוא ישחק גם בעונה הקרובה בליגה זרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי