סק צפוי לקבל דקות מול סבאח, סונדגרן ישוחרר אם יבקש לעזוב

play
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
קרובה להדחה: מכבי חיפה הושפלה 3:0 על ידי סבאח האזרית 03:22

הבלם הסנגלי חוזר לעניינים וכנראה ישותף ביום חמישי בגומלין (19:00, ספורט1). במכבי חיפה רוצים שהמגן יישאר, אך לא יעמדו בדרכו אם שוב ידרוש לעזוב ויבהיר שיש לו הצעה. אצילי צפוי לחתום באומוניה ניקוסיה בימים הקרובים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לגומלין מול סבאח ביום חמישי (19:00, ספורט1). במועדון מבינים שהסיכוי להעפיל לשלב הבא הינו קלוש בעקבות ה-3:0 במשחק הראשון בשבוע שעבר, אך בצוות המקצועי הבהירו לשחקנים שהם מצפים מהם להחזיר את הכבוד בגומלין ולנצח.

המאמן ברק בכר עדיין לא נעול על ההרכב, אך ייתכן שיעשה שינויים לעומת ה-11 שפתחו מול האזרים במשחק בהונגריה. מי שצפוי לקבל דקות ראשונות העונה הוא הבלם הסנגלי עבדולאי סק, שעדיין לא בכושר משחק אחרי שלא היה שותף לתקופת ההכנה וכלל לא שיחק מאז חודש מאי, אבל במועדון מבינים שלאור ההדחה הצפויה מאירופה זו עשויה להיות ההזדמנות האחרונה לשלב אותו במשחק רשמי – אם מכבי חיפה תודח, היא לא תקיים משחק רשמי עד חצי גמר גביע הטוטו בעוד כשלושה שבועות. לכן, הנטייה היא כן לשלב אותו ולאפשר לו לרשום דקות ראשונות העונה.

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה
ישוב למולדתו? סונדגרן | מאור אלקסלסי

בעניין אחר, המגן הימני דניאל סונדגרן שספג ביקורות קשות על יכולתו מול סבאח, נמצא בארץ ללא משפחתו וזה לא סוד שלפני כחודש גישש בנוגע לאפשרות לעזוב. בחיפה הבהירו שהם רוצים שהשבדי יישאר, אך באותה נשימה גורמים במועדון הבהירו שאם סונדגרן יספר שיש לו הצעות ושהוא מעוניין לעזוב, הוא יקבל אור ירוק. סונדגרן בן ה-33 מחזיק בחוזה של 300 אלף יורו, כך שיתקשה להרוויח סכום דומה בקבוצה אחרת, אולם במכבי חיפה הבהירו שאם יתעקש וירצה לעזוב, הוא ייענה בחיוב.

בנוגע לעומר אצילי. כידוע במכבי חיפה ובסביבתו של השחקן העריכו לאורך כל השבוע שעבר שהסיכויים שהשחקן יחזור קלושים עד אפסיים וזאת בשל העובדה שהשחקן מעוניין במענק חתימה משמעותי שיכסה על המיסוי אותו יצטרך לשלם אם יחזור לארץ. השחקן שזכה להצעה שאינה כוללת את המענק ושכר שלא יהפוך אותו למשתכר הבכיר, צפוי לחתום כבר בימים הקרובים באומוניה ניקוסיה. בחיפה רוצים להחתים שני זרים כשאחד מהם בעמדת הכנף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי