לאזטיץ' נגד האקסית: מכבי ת"א עשויה לפגוש את באצ'קה טופולה

play
משחק נפל של הקבוצה שלו. ז'ארקו לאזטיץ' | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
צפו: מכבי תל אביב ספגה במתפרצת בדקה ה-90 והודחה מליגת האלופות

הצהובים הוגרלו לפלייאוף של הליגה האירופית, לשם יגיעו אם יעברו את פוניבז'. אם היא תופתע על ידי הליטאים, האלופה תנשור לפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג ותשחק נגד פטרוקוב או TNS. המועדון הכריז על מכירת כל המנויים שנה שלישית ברציפות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ההדחה המאכזבת ממוקדמות ליגת האלופות, מכבי תל אביב נשרה למוקדמות הליגה האירופית שם היא תפגוש את פוניבז'. המשחקים נגד אלופת ליטא עדיין לא התקיימו, אבל היום (שני) כבר התקיימה הגרלת הפלייאוף שבה האלופה התבשרה שאם היא תעבור את פוניבז', היא תשחק נגד באצ'קה טופולה הסרבית, קבוצתו הקודמת של מאמנה ז'ארקו לאזטיץ'. אם מכבי תל אביב תודח במפתיע, היא תנשור לפלייאוף הקונפרנס ליג ושם תשחק נגד המפסידה במפגש בין פטרוקוב (מולדובה) ל-TNS (ויילס).

לאזטיץ' אימן את באצ'קה טופולה בשנים 2021-2024 ובהן ביסס את מעמדו כאחד המאמנים הטובים בבלקן. בין היתר הוא הצעיד אותה בשנה שעברה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

בסגל של באצ'קה טופולה יש בעיקר שחקנים סרבים והיא מתמחה בהשבחה של שחקנים צעירים ומכירה שלהם. אחד השחקנים שיתייצבו מול מכבי יהיה אחיינו של המאמן הצהוב, החלוץ בן ה-20 מרקו לאזטיץ' שהושאל לבאצ'קה טופולה ממילאן.

ביו השמות הבולטים נמצאים השוער בן ה-21 וליקו איליץ', הקשר איפט ג'אקוביץ' ואלכסנדר צ'ירקוביץ', שנרכש מקיריליה סובייטוב תמורת 1.2 מיליון יורו.

שחקני מכבי תל אביב
משוכה גבוהה בדרך. שחקני מכבי תל אביב | אימג'בנק GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

הצהובים הודיעו היום בנוסף על מכירת כל 22,500 המנויים שלה לעונה הקרובה. זאת העונה השלישית ברציפות שהאלופה הישראלית מגיעה לכך עם מכירה של כל המנויים באצטדיון בלומפילד.

משחקי שלב הפלייאוף בשני המפעלים ייערכו ב-22 וב-29 באוגוסט, שבוע לאחר הגומלין בין מכבי תל אביב לפוניבז'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי