עידו שחר ודור תורג'מן בתמונת ההרכב של מכבי תל אביב

play
שחקני מכבי תל אביב, דור תורג'מן, עידו שחר | ברני ארדוב
צפו: מכבי תל אביב ספגה במתפרצת בדקה ה-90 והודחה מליגת האלופות

שחקני הנבחרת האולימפית עשויים לחזור היישר להרכב של לאזטיץ' נגד פוניבז' (19:30, ספורט3), גם שגיב יחזקאל בתמונת ההרכב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפגוש הערב (19:30, ספורט3) את פוניבז' הליטאית במשחק הראשון מבין שניים, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הצהובים שהודחו ממוקדמות ליגת האלופות, ינסו לתקן את הרושם הרע מצמד המשחקים נגד סטיאווה בוקרשט, כאשר במועדון מצפים לתוצאות טובות יותר ובעיקר לשינוי ביכולת של הקבוצה, שלא הרשימה בלשון המעטה, בצמד המשחקים מול הרומנים.

הדרך של הצהובים לליטא לא היתה קלה בלשון המעטה בשל מחסור בטיסות והביטולים הרבים שיש בענף התעופה בישראל, נוצר מצב שבו לראשונה אי פעם, טסו שלוש קבוצות ישראליות באותה טיסה ואותו יעד, כאשר אל האלופה הצטרפו גם מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע וכל השלוש נחתו בוורשה שבפולין ומשם המשיכה כל קבוצה ליעדה.

שחקני מכבי תל אביב, דור תורג'מן, עידו שחר
שחקני מכבי תל אביב, דור תורג'מן, עידו שחר | ברני ארדוב

התכנון הראשוני של אנשי מכבי תל אביב היה להגיע לוילנה בנסיעה של מספר שעות באוטובוס מוורשה, אך אתמול בבוקר ולאחר מאמצים גדולים של מספר גורמים נמצאה לבסוף טיסה מוורשה לוילנה. בשל לוח הזמנים הצפוף והמאולץ הקבוצה נחתה בוילנה, סמוך לחצות שעון מקומי והגיעה רק לאחר כשעה וחצי לבית המלון.

הקבוצה התאמנה אתמול בבוקר בקרית שלום ומן הסתם לא עשתה אימון נוסף באצטדיון בוילנה, כנהוג לפני כל משחק חוץ. בפן המקצועי, יוכל המאמן ז'ארקו לזאטיץ', להנות מאפשרויות רחבות יותר בסגל, עם הצטרפותם של חמשת שחקני הנבחרת הצעירה וגם איסוף סיסוקו שחתם שלשום והספיק לעשות אימון אחד עם הקבוצה.

מבין הצעירים שחזרו מהאולימפיאדה, מוזכרים עידו שחר ודור תורג'מן בתמונת ההרכב, אך אם לוקחים בחשבון את העובדה ששגיב יחזקאל קיבל עוד שבוע של אימונים, ניתן לשער שנראה הערב קבוצה מעט שונה מזאת שהפסידה לבוקרשט בשבוע שעבר.

האלופה הישראלית מכוונת כמובן לשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר בשלב הפלייאוף מחכה האקסית של לאזטיץ', באצ'קה טופולה הסרבית. אחרי האכזבה הגדולה מההדחה ממוקדמות ליגת האלופות, מקווים הצהובים הן לנקודות דירוג חדשות דרך העפלה לשלבי הבתים והן לכסף הגדול שיגיע עם ההעפלה לשם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי