מכבי חיפה החלה בשיחות עם עילאי חג'ג' על שדרוג חוזהו

play
עילאי חג'ג' מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: אבו פרחי ומונדזנגה הבקיעו, בני ריינה ניצחה את קרית שמונה 02:34

השחקן שהיה אחד מהפתעות העונה שעברה, מחזיק בחוזה עד 2026, ובמועדון רוצים לדון איתו על שדרוגו והארכתו. בקבוצה מקווים ששלושת הזרים ינחתו מחר בארץ כפי שסוכם מולם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה כל העת בניסיונות לחזק את הקבוצה בשני שחקנים זרים, אך במקביל במועדון עובדים גם על ביסוס חוזיהם של השחקנים הצעירים. אחד הבולטים בצעירי מכבי חיפה שפרצו בעונה שעברה הוא שחקן הכנף עילאי חג'ג'. השחקן שרשם שתי עונות השאלה בהפועל עפולה, חזר למדים הירוקים והציג יכולת מצוינת בעונה שעברה עד אשר נפצע.

גם הקיץ חג'ג' נראה חד מאוד באימונים ובמועדון רוצים להבטיח את עתידו לשנים הבאות במדים הירוקים. לחג'ג' יש חוזה עד 2026 במועדון הירוק, אך ההערכה היא שלא מדובר בחוזה גבוה בלשון המעטה. כעת, במועדון רוצים לדון עם השחקן על חוזה חדש שבמסגרתו ישודרג החוזה הנוכחי וכן יוארך חוזהו אל מעבר לקיץ 2026.

עילאי חג'ג' שחקן מכבי חיפה
עילאי חג'ג' שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בקבוצה מחכים בדריכות לנחיתה של שלושת השחקנים הזרים (בתוכם דניאל סונדגרן המשחק על תקן ישראלי),שאמורה להיות מחר. כזכור, בחיפה סיכמו עם סודנגרן, פייר קורנו ולורנצו שימיץ' על כך שהם יחזרו מחר מהחופשה שאושרה להם, ובמועדון מקווים שאף אחד מהשלושה לא יבקש הארכה נוספת ברגע האחרון.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, עילאי חג'ג'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי