אחרי שנים רבות: הפועל חיפה התפנתה ממתחם קריית חיים המיתולוגי

play
אוהדי הפועל חיפה מוחים נגד פינוי קריית חיים | מאור אלקסלסי
בילנקי כבש וטננבאום הדף פנדל של מלמד, אך הפועל חיפה ניצלה מהפסד 03:29

אחרי שלא הגיעו לסיכום עם ההסתדרות, תשע קבוצות במחלקת הנוער יתאמנו בבית נגלר ועוד שלוש בקריית ים. במועדון ישכרו משרדים באזור קריית חיים. וגם: למרות הסגל הקצר וחוסר שביעות הרצון, הבעלים יואב כץ מצפה להגיע לפלייאוף העליון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

סאגת הפועל חיפה ומתחם קריית חיים הגיעה ככל הניראה לסיומה. כידוע, במועדון לא הגיעו עם ההסתדרות לסיכום ולכן בהפועל חיפה יצאו אחרי עשרות שנים מהמתחם המיתולוגי בקרית חיים.

כזכור, בית המשפט קבע שעל הפועל חיפה לפנות את המתחם וכי הוא שייך להסתדרות. כעת, אחרי שנכנס לתוקף צו הפינוי, במועדון עזבו את המתחם והגיעו לסיכום על כך שבבית נגלר יתאמנו תשע קבוצות ממחלקת הנוער, כאשר שלוש קבוצות נוספות יתאמנו במגרשים בקרית ים.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה
הבעלים הגיע. כץ | מאור אלקסלסי

בנוגע למשרדי המועדון, בהפועל חיפה עתידים לשכור משרדים בקריית חיים (לא במתחם עצמו) ומשם תעבוד הנהלת המועדון. בהפועל חיפה מאוכזבים מאוד מהמצב, כאשר בהסתדרות נמצאים כבר בשיחות עם המועדון המקומי של קריית חיים בנוגע לאפשרות שהמתחם יהיה בשימוש על ידי המועדון הקטן מהקריה.

בעניין אחר, הבעלים יואב כץ הבהיר בהודעה רשמית שתקציב המועדון לא יירד לעומת העונה הקודמת וכי הוא מצפה להגיע לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה. ההצהרה של כץ מגיעה על רקע אי שביעות רצון בצוות המקצועי מעומק הסגל, כאשר בצוות היו רוצים לראות לפחות עוד שלושה או אפילו ארבעה שחקנים מצטרפים לקבוצה.

עוד באותו נושא: הפועל חיפה, יואב כץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי