הרכש ממכבי ת"א? "הוא לא פראייר, יש לו איכות והוא מתנהל בצורה בוגרת"

play
שרון מימר | קובי אליהו
צפו: אבו פרחי ומונדזנגה הבקיעו, בני ריינה ניצחה את קרית שמונה 02:34

שרון מימר התייחס בתוכנית הספורט של 103FM לסייד אבו פרחי שכבש בניצחון ריינה על ק"ש: "הוא רעב להצליח". על שיתוף שישה זרים בו זמנית העונה: "דווקא נותן לנו יתרון כי אנחנו די שווים לכולן". האזינו

(גודל טקסט)

אחרי ההצלחה הגדולה בעונה שעברה והניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו, מאמן מכבי בני ריינה שרון מימר עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על ההכנות לעונה.

האזינו לדברים

מימר אמר: "עברנו עוד משחק שמבחינתנו הוא הכנה לקראת הליגה, זה עוד חלק בתהליך ההכנה. אנחנו לא מתייחסים יותר מידי לתוצאות בגביע הטוטו. החלפנו שמונה שחקנים בהתקפה, לוקח קצת זמן לחבר אותם ואני מאוד מרוצה מאלה שהגיעו. הצטרפו שחקנים טובים ואני מאמין שעד הליגה הם באמת ייכנסו כמו שצריך ויבינו את הדרך של המועדון ושל הקבוצה. נגיע מוכנים לליגה".

איך הוא מרגיש את הקבוצה והאם ניתן לשחזר את ההצלחה הגדולה: "אנחנו לא נביאים. בספורט זה לא תמיד הולך כמו שאתה חושב וכמו שאתה רוצה. ריינה זה לא מועדון גדול ואנחנו תמיד נבוא מלמטה ונרצה לעשות עונה לא פחות טובה, אבל לא יהיה קל. יש מועדונים גדולים וטובים בליגה. חיזוק? נביא עוד שחקן או שניים. יש לנו מקום לעוד זר, כרגע יש לנו חמישה. אנחנו לא מממהרים".

ביצוע נפלא ושער בכורה לאבו פרחי | קובי אליהו

דעתו על כך שהעונה, לראשונה, יהיה ניתן לשתף שישה זרים בו זמנית: "אני לא מקבל את ההחלטות אבל אנחנו נפעל לפי מה שנקבע. מבחינת בני ריינה או קבוצות אחרות בסדר גודל שלה, שלא תמיד יכולות בתקציב שלהן להילחם על הישראלים הטובים והאיכותיים, זה שאנחנו יכולים להביא עוד זר ושהוא ישחק על המגרש, נותן לנו יתרון כי בזרים אנחנו די שווים לכולן. השאלה היא אם אתה מביא שחקן טוב או לא. זה לא משנה אם הוא ישראלי או זר, אם נכשלת אז נכשלת. מבחר הזרים הרבה יותר גדול. אם נהיה תלויים רק במאגר הישראלי זו תהיה בעיה. חסרים לנו שחקנים טובים בליגה שלנו ויש מלחמה על כל שחקן איכותי. דווקא בזרים אנחנו לא נחותים מאף אחד. יש לנו זרים טובים. לטעמי, בתור מאמן ולקבוצה כמו ריינה, זה אמור לעזור".

על הזרים שהצטרפו: "הבאנו שחקן מוכח מאשדוד, איזקיאל הנטי, שאני מאוד מרוצה ממנו והוא חיזוק מצוין. הבאנו גם את מלרוי מונדזנגה שכבש מול ק"ש וחיכינו הרבה זמן עד שהוא קיבל את הוויזה מהמדינה שלו. הוא שיחק דקות ראשונות, הוא שחקן עם פוטנציאל, בן 23, ואני מאמין שהוא יתרום לריינה. הזרים הם מאוד משמעותיים אצלנו ואני חושב שגם העונה זה יהיה כך".

בדרך לעוד עונה קסומה? שרון מימר | מאור אלקסלסי

על אבו פרחי שהגיע ממכבי ת"א: "אני עוקב אחריו ואני חושב שהוא שחקן עם פוטנציאל מאוד גבוה. הוא איתנו בסך הכל שלושה או ארבעה ימים וכבר עשה משחק טוב והבקיע. אני חושב שהוא ייתן לנו עוד עומק בתחרות על ההרכב ועל דקות המשחק. הוא שחקן לא פראייר, יש לו איכות והוא מתנהל בצורה מאוד בוגרת, הוא מבין את המשחק ורעב להצליח. מבחינתנו הוא אחלה רכש".

פלייאוף עליון? "מה שיפה שיש לפחות 10 קבוצות שיכולות להגיע לפלייאוף העליון, ובעונות האחרונות חלק מהן גם ירדו ליגה. לדבר ולחלום זה נחמד, בפועל תהיה תחרות קשה. מראש נשארו אולי שלושה מקומות, כי יש שלוש קבוצות עם תקציבים בהפרש משמעותי משאר הקבוצות. גם מעל ריינה יש לפחות עוד 5-6 קבוצות שמבחינת מסורת, קהל ותקציב, הן במקום התחלתי הרבה יותר טוב".

על המצב הביטחוני והתנהלות השחקנים הזרים: "הם מבינים את המצב. יש לנו שחקנים בוגרים שחלקם נמצאים כמה שנים בארץ וגרים במתחם אחד בחיפה. הם מספיק בוגרים כדי להבין שהם פחות בסכנה במקום שבו הם נמצאים והם מתנהלים בצורה רגילה. נקווה לימים שקטים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי