לאזטיץ': "באצ'קה טופולה זו הקבוצה האחרונה שרציתי לפגוש"

מאמן מכבי ת"א לקראת האקסית: "קל להגיד שאנחנו פייבוריטיים, אבל באירופה תמיד קשה". על חיזוק: "הסגל מלא, אני מרוצה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ז'ארקו לאזטיץ' חזר הערב (חמישי) כמה פעמים על המנטרה הידועה: לפני המשחק הבא באירופה יש לנו משחק חשוב ואנחנו חושבים רק עליו. אבל המאמן הסרבי של מכבי תל אביב מבין היטב את הפיקנטריה שמחכה לו בשבוע הבא ולבסוף הוא הסכים להתייחס אליה בקצרה.

מכבי תל אביב גברה הערב 0:3 על פוניבז', השלימה 1:5 בסיכום המשחקים ועלתה לפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. בשבוע הבא היא תארח את באצ'קה טופולה הסרבית – קבוצתו הקודמת של לאזטיץ' והמאמן אמר היום: "זו הגרלה לא קלה. באצ'קה היא הקבוצה האחרונה שהייתי רוצה לשחק נגדה, אבל אלו החיים".

לאזטיץ' המשיך הערב: "ברכות לשחקנים ולכולם במועדון. לפני המשחק הבא באירופה, יש משחק חשוב ביום ראשון, נגד בני סכנין בחצי גמר גביע הטוטו, ואנחנו צריכים להתכונן אליו. המשחק הבא הוא סכנין, אדבר על באצ'קה רק אחריו".

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב
ההגרלה תזמן לו מפגש עם האקסית? לאזטיץ' | דני מרון

המאמן אמר על המשחק: "במחצית הראשונה היינו קצת עצבניים, אבל השער בתוספת הזמן נתן לנו ביטחון. במחצית השנייה היינו יותר רגועים ובטוחים, ויצרנו הרבה מצבים. לא קל להיות פייבוריטים, במגרש עם משטח לא טוב ובלי אוהדים".

על המפגש עם האסית אמר בקצרה: "קל להגיד שאנחנו פייבוריטיים, אבל קשה לנצח משחקים במפעלים האירופים. בסופו של דבר נראה מה יהיה על המגרש".

על הסגל אמר המאמן: "אחרי סטיאווה הצטרפו שבעה שחקנים חדשים – חמישה מהנבחרת האולימפית וגם סיסוקו ולאיוס. עכשיו אנחנו צריכים לעבוד ביחד, לנצל את הזמן ולהתקדם צעד אחר צעד. הסגל מלא ואני מרוצה ממנו".

דור תורג'מן, גבי קניקובסקי, אושר דוידה שחקני מכבי תל אביב חוגגים
דור תורג'מן, גבי קניקובסקי, אושר דוידה שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אתר רשמי, מכבי תל אביב

אושר דוידה, כובש השער השני: "שמח לכבוש, יש רעב לתת עוד בהמשך. שמח שניצחנו, היה חשוב לעבור שלב. אני חושב שלא עשינו כלום, צריך לעשות הכול גם בשבוע הבא, לעמוד במטרה ולעלות שלב בליגה האירופית. עלינו פה למגרש ריק, זה הדבר שהכי חסר לנו ואני מקווה שביום ראשון יבואו לעודד אותנו בבלומפילד בחצי גמר גביע הטוטו. מקווה שתהיה אווירה מדהימה".

על ההבדל מהעונה שעברה: "יש הבדלים קטנים, לא גדולים. מאמן חדש, שחקנים חדשים, כמה שחזרו. אני שמח על הסגל שיש לנו, יש הרבה שחקנים טובים וכולם יקבלו דקות. מאמין שנעשה עונה אפילו יותר טובה מהעונה שעברה".

על היריבה הבאה: "באצ'קה טופולה? המאמן עוד לא סיפר לנו כלום עליה, אבל מאמין שזה יקרה בימים הקרובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי