מכבי ת"א מפנטזת על מנצ'סטר יונייטד: "כבוד להיות שגרירי המדינה"

play
דור תורג'מן, גבי קניקובסקי, אושר דוידה שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אתר רשמי, מכבי תל אביב
הישראלית היחידה באירופה: מכבי תל אביב חגגה עם 0:3 בדרך לפלייאוף 03:44

האלופה נותרה הנציגה הישראלית היחידה באירופה ובמועדון מקווים לצלוח גם את פלייאוף הליגה האירופית: "זו לא רק יוקרת המועדון". שביעות רצון מדוידה, פרץ ויחזקאל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סיפוק רב במכבי תל אביב מהעובדה שגם העונה, יהיו לקבוצה חודשים ארוכים של משחקים באירופה ולצידם סכומי כסף משמעותיים. אחרי הניצחון אמש על פוניבז' 0:3, הקבוצה הבטיחה לפחות את הקונפרנס ליג, אבל תעשה הכל כדי להיות בליגה האירופית כשמה שמפריד בין מכבי תל אביב לבין השגת היעד היא באצ'קה טופולה קבוצתו הקודמת של ז'רקו לאזטיץ'.

כבר עתה הובטחה הכנסה של 20 מיליון שקל בקירוב ממפעל הקונפרנס ליג, אבל במכבי תל אביב רוצים את הליגה האירופית, בה שונה הפורמט העונה ולקבוצות ימתינו שמונה משחקים מול שמונה קבוצות שונות ביניהן קבוצות אדירות כמו מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם, רומא ועוד רבות אחרות. אחרי הקיץ הגרוע של מכבי חיפה והפועל באר שבע, מכבי תל אביב תהיה הקבוצה היחידה מישראל שתשמור על כבוד הכדורגל הישראלי במפעלים האירופיים.

דור תורג'מן, גבי קניקובסקי, אושר דוידה שחקני מכבי תל אביב חוגגים
דור תורג'מן, גבי קניקובסקי, אושר דוידה שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אתר רשמי, מכבי תל אביב

"זו הרגשה נפלאה להעפיל לליגה במפעלים האירופיים. העונה יש לכך משמעות כפולה ומכופלת", אמר שחקן בקבוצה אמש. "זו לא רק יוקרת המועדון או הכסף, זה בדיוק כמו המדליות הישראליות באולימפיאדה. אנחנו נייצג את כל הכדורגל הישראלי באירופה והשאיפה היא לעשות זאת בליגה האירופית הזוהרת יותר. זה כבוד הרבה יותר גדול לנסוע היום באירופה ולהיות השגרירים של המדינה".

במישור המקצועי, מכבי תל אביב רחוקה מלגלות יכולה מרהיבה. הקבוצה כבשה שלושה שערים וניצחה בצדק, אבל התקשתה מאוד מול יריבה חלשה במיוחד. נקודות האור היו אושר דוידה שפתח לראשונה בעידן לאזטיץ', דור פרץ שמצוי בכושר הבקעה נהדר כמו בעונה שעברה ושגיב יחזקאל שפתח בפעם הראשונה כמגן ימני ויוסיף הרבה למשחק ההתקפה, כשיכנס לכושר. יחד עם זה, שוב ניכרת הבעיה במצבים נייחים. שלוש פעמים הגיעה פוניבז' לשערים בטוחים בכדורים חופשיים כשלמכבי תל אביב אין תשובה למשחק הראש הליטאי.

ערן זהבי מכבי תל אביב
הוחלף אחרי הבעיטה היחידה למסגרת. ערן זהבי | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ערן זהבי שוב פתח על הספסל ונראה שלאזטיץ' החליט שדור תורג'מן הוא כרגע הפייבוריט שלו בשפיץ של הקבוצה. אלעד מדמון עדיין לא ראה דקה. במועדון יבדקו היום את אי רישומו של רוי רביבו למשחק. מכבי תל אביב תנחת היום בארץ ותקיים מחרתיים בבלומפילד את משחק חצי גמר גביע הטוטו מול בני סכנין. השחקנים ביקשו להעביר מסר לקהל שהם מאוד רוצים להרגיש את האוהדים כדי שייתנו להם כוח וידחפו אותם למשחק מול סכנין אבל בעיקר כדי שישלחו אותם מצויידים בהרבה אהבה ואהדה למשחקים מול באצ'קה טופולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי