לא רק בילה עד מאוחר: דוניו לא הופיע לאימון חדרה ביום שישי

play
גודסוויי דוניו, ג'יימס אדניי שחקני הפועל חדרה המושעים | שלומי גבאי
צפו: רז טוויזר כבש שער אדיר, הפועל חדרה ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה 02:19

החלוץ הוסיף חטא על פשע, אדניי שכן הופיע נראה עצבני ועורר את חשד הקבוצה: "אי אפשר לעבור על כך בשתיקה". השניים יעמדו ועדת משמעת פנימית וצפויים לקנס גבוה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה סיימה אמש (שבת) בצורה מוצלחת את משחקיה בגביע הטוטו, כאשר ניצחה במסגרת משחקי הדירוג של המפעל 1:2 את עירוני קרית שמונה וסיימה במקום התשיעי. כמו לשאר הקבוצות, גם עבור חדרה זו היתה החזרה הגנרלית לקראת מחזור פתיחת ליגת העל, שייערך בשבת הקרובה, עם משחק בית מול הפועל חיפה.

בחדרה הביעו שביעות רצון גדולה מהתייצבות משחק ההגנה של הקבוצה, כאשר בשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה ספגה שער אחד בלבד, לעומת שמונה שערים בשני המשחקים הראשונים, נגד מכבי נתניה ובית"ר ירושלים.

למרות הניצחון במשחק עצמו, מה שבעיקר העסיק את אנשי הקבוצה בסוף השבוע הוא פרשיית הבילוי הלילי המאוחר של צמד הזרים ג'יימס אדניי וגודסווי דוניו, בעקבותיו הם הושעו מהמשחק ולא נכללו אמש בסגל. לוואלה ספורט נודע שהשניים בילו עד שעה מאוחרת מאוד ביום חמישי, כאשר אנשי המועדון קיבלו הוכחות מצולמות ונדהמו לגלות על כך. בנוסף לכך, דוניו הוסיף חטא על פשע, כאשר לא התעורר בזמן לאימון הבוקר של יום שישי וכלל לא הופיע במתחם האימונים. לגבי אדניי אמרו בחדרה שבאימון הבוקר של שישי הוא נראה עצבני ולא רגוע כבדרך כלל, דבר שעורר את חשדם של אנשי הקבוצה שהחלו לברר פרטים והגיעו בסופו של דבר לסיפור הבילוי הלילי.

בחדרה רואים כאמור בחומרה את התנהלותם של השניים והם צפויים לעמוד בקרוב לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון. אמש כבר פנו אדניי ודוניו הן לראשי המועדון והן למאמן חיים סילבס והתנצלו על המעשה, תוך שהם מביעים חרטה ומבטיחים שהדבר לא יקרה שוב. למרות ההתנצלות הם צפויים לקנס כספי גבוה, הן בשל העבירה שביצעו והן בשל מעמדם הבכיר בקבוצה, כאשר במועדון מאוכזבים מאוד מההתנהלות של השניים שאמורים לשמש דוגמה לשאר. "אי אפשר היה לעבור בשתיקה על ההתנהגות של אדניי ודוניו", אמר גורם בקבוצה, "זה לא משנה במי מדובר, בן כמה הוא וכמה הוא מרוויח, היינו חייבים להגיב באופן מיידי. הוחלט להוציא אותם מהסגל בתקווה שהמסר יעבור לכל שחקני הקבוצה – מי שיעבור עבירות משמעתיות, ייענש בחומרה. בסוף, ההתנהלות שלהם פגעה בהם באופן אישי וגם בקבוצה כולה, שלא שיחקה עם כל הסגל המלא, במשחק ההכנה האחרון לקראת הליגה".

גודסוויי דוניו, ג'יימס אדניי שחקני הפועל חדרה המושעים
גודסוויי דוניו, ג'יימס אדניי שחקני הפועל חדרה המושעים | שלומי גבאי

בפן המקצועי, שמחו בחדרה מחזרתם למגרש של הקשר האחורי עבדולאי סיסה והחלוץ איברהים סאנגרה, שהחלימו מהפציעות וקיבלו דקות אמש במשחק. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה לחזרתו של סיסה, שסבל משבר קטן באיזור הקרסול, דבר שמנע ממנו לשחק עד כה. הקשר אמור להיות הברומטר של חדרה במרכז המגרש ובקבוצה מקווים שיחלים לחלוטין ויחזור לכושר מלא בקרוב.

לצד ההכנות לקראת משחק פתיחת הליגה בשבת הקרובה, ממשיכים בחדרה לחפש שחקנים נוספים לחיזוק. נכון לעכשיו, רק ישראלים נמצאים על הפרק ובמועדון ינסו לצרף לפחות שחקן או שניים כדי להעמיק את הסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי