נאווי תמורת קול בהתאחדות? עירוני טבריה נגד מכבי ת"א

play
שחקן הפועל פתח תקוה רוי נאווי | לירון מולדובן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.8 07:22

רוי נאווי כבר הושאל, התאמן עם העולה החדשה ולדבריה עבר בבקרה התקציבית, אלא שאז הגיעה בקשה חריגה מהאלופה והצפוניים הודיעו כי יסרבו לה ובלית ברירה יוותרו על הקשר אם יצטרכו: "גם אם יובנטוס תבקש לא נסכים לדבר כזה". הצהובים הופתעו: "ביקשנו פגישת היכרות"

(גודל טקסט)

רוי נאווי כבר ערך שני אימונים עם עירוני טבריה, עבר בבקרה התקציבית לטענת המועדון ולמעשה השלים את מעברו בהשאלה ממכבי תל אביב לעולה החדשה, אלא שהיום (ראשון) הגיעה הודעת מועדון מאוד חריגה מהצפוניים – כזו שמעמידה את מעבר הקשר בספק גדול.

כפי שפרסמנו ביום שישי, מכבי תל אביב ועירוני טבריה סיכמו על מעברו בהשאלה תמורת 25 אלף שקל והתחייבות לדקות משחק, אלא שהיה עניין נוסף שכעת מעמיד את מעברו של הקשר בספק: לטענת טבריה, מכבי תל אביב מבקשת ממנה לתמוך בה בהצבעות ההתאחדות לכדורגל. בטבריה, בתגובה, החליטו "לשרוף" את האלופה, לפרסם את הבקשה החריגה ולהודיע שאם הדבר תלוי בזה, נאווי לא יצטרף.

כל תקצירי ליגת העל – באפליקציית וואלה ספורט

רוי נאווי הפועל פתח תקוה
יישאר בליגת העל לעוד עונת השאלה? רוי נאווי | דני מרון

כך הודיעה עירוני טבריה בהודעת מועדון: "כל התנאים סוכמו, רוי עבר בבקרה והספיק כבר להתאמן עם הקבוצה. נציג מכבי ניגש אלינו היום ואמר שמכבי 'מבקשים' שעקב ההעברה, בהצבעות הבאות בהתאחדות נהיה ב'אג'נדה' שלהם (מקור). כמובן שסרבנו והבהרנו לנציג מכבי שיש רק 'אג'נדה' אחת והיא טובת המועדון והאוהדים, ואם זה התנאי, אנחנו יורדים מההשאלה".

בנוסף לכך, אמרו במועדון לוואלה בכל הנוגע לבקשת מכבי תל אביב שטבריה תשמש עבורה קול בהצבעות ההתאחדות: "מכבי תל אביב או יובנטוס, לא נסכים לדבר כזה", "אם בשיחות זה היה עולה לא היינו מחתימים את השחקן, רק כשהכל נסגר והוא ועבר בקרה באו עם הדרישה הזאת".

יש לציין שבמכבי תל אביב הופתעו מההודעה הרשמית של עירוני טבריה. לוואלה ספורט נודע כי בין המועדונים לא היתה מערכת יחסים קרובה. לפני כשנה, על פי גורמים המעורים בפרטים, גורמים במכבי תל אביב ביקשו להיפגש עם אנשי טבריה כשאלה רצו לשאול שחקן צעיר של מכבי תל אביב. הפגישה הזו התבטלה בסופו של דבר והשחקן לא עבר בהשאלה לטבריה. כעת, טוענים גורמים במכבי תל אביב, משעלתה עסקת השאלת נאווי, שוב ביקשו במכבי תל אביב לקיים פגישת היכרות עם אנשי טבריה. במכבי תל אביב נטען כי בעקבות זאת טבריה הודיעה שהיא מוותרת על ההשאלה.

על כך אמרו בטבריה: "מעולם לא נתקלנו בפגישה כתנאי להשאלה. זה לא תמים, זה קורה כבר פעם שנייה והכוונה ברורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי