הערב המרגש של משפחות מג'דל שמס עם מכבי חיפה

play
אנשי מכבי חיפה עם ויאם עמאשה ואם בני משפחות של 12 הנרצחים במג'דל שמס | ברני ארדוב
כולל שער אדיר. צפו: דיא סבע כבש צמד, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה 03:41

הירוקים אירחו בחצי גמר גביע הטוטו 200 משפחות שכולות ובני נוער שניצלו מהטבח. שאדי קבלאן, מנכ"ל המכון היהודי-ערבי שליד ההסתדרות: "נעשה הכל לקרב בין המגזרים השונים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לפני שניצחה אתמול (שבת) 1:2 את מכבי נתניה והעפילה לגמר גביע הטוטו, מכבי חיפה אירחה באצטדיון העירוני 200 משפחות שכולות ובני נוער שניצלו מהטבח במג'דל שמס, בו נרצחו 12 נערים. אנשי המועדון והאוהדים העניקו אהבה רבה ועטפו בחום את אנשי מג'דל שמס, ובסיום גם השחקנים הצטרפו.

סראג' אבו סאלח, ריאן אימן פחרלדין, סילא ליית אבו סאלח ונתלי אדהם ספדי, אחים שכולים וניצולי הטבח הנורא, העניקו את כדור המשחק לשופט שניר לוי. הם עלו יחד עם ראש המועצה המקומית, דאולאן אבו סאלח, שגריר מועדון כדורגל מכבי חיפה בעדה הדרוזית, וויאם עמאשה ושאדי קבלאן, מנכ"ל המכון היהודי-ערבי שליד ההסתדרות, בראשות ארנון בר-דוד. לאחר הטקס הצטרפו ליציע אל המשפחות שאחזו תמונות של יקיריהן וכן את דגל העדה הדרוזית.

כל תקצירי ליגת העל – באפליקציית וואלה ספורט

קבלאן אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אירוע מרגש מאוד ותודה למכבי חיפה על הערב הזה. אנו במכון, יחד עם מכבי חיפה, נעשה הכל לקרב בין המגזרים השונים, יהודים, מוסלמים ודרוזים. עם סיום המלחמה כולנו נצטרך להמשיך ולחיות יחד בארץ הזו, כי אין לנו ארץ אחרת".

עוד באותו נושא: מג'דל שמס, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי