"התוכנית הצליחה – חזרתי לליגת העל מהדלת הראשית, בלי שיעשו לי טובה"

play
אמיר גנאח הפועל באר שבע לצד שי קונסטנטין עירוני טבריה | ברני ארדוב
צפו: הפועל באר שבע המשיכה לזייף ונכנעה 3:2 לטבריה בתוספת הזמן 04:02

התקופה בנתניה ("היה משהו לא מוסבר עם הקהל"), הניצחון על ב"ש ("אף פעם לא מובן מאליו") והסיכויים של עירוני טבריה לשרוד בליגת העל ("ההרכב שלנו מצוין"). לפני מכבי חיפה, המגן שי קונסטנטין בריאיון

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המפתיע על הפועל באר שבע בגביע הטוטו ולקראת משחק פתיחת הליגה מול מכבי חיפה, מגן עירוני טבריה שי קונסטנטין עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ודיבר על הסיכויים של העולה החדשה לשרוד, וגם על הימים הפחות המוצלחים שלו במכבי נתניה.

קנסטנטין התייחס ל-2:3 על באר שבע: "אנחנו צריכים להישאר צנועים, זה בסך הכל גביע הטוטו ולא עשינו כלום. אנחנו עושים משהו יפה בגביע הטוטו, יש פה קבוצה שנבנית, אתה רואה טביעת אצבע של מאמן וזה מקרין גם על המשחקים. לנצח את באר שבע זה אף פעם לא מובן מאליו".

האזינו לדברים

קונסטנטין נשאל איך הוא הגיע לטבריה – והשיב: "היו לי שנתיים לא הכי פשוטות במכבי נתניה. לא היה לי רע, אבל באיזשהו מקום האווירה קצת עם הקהל, היה משהו לא מוסבר עם הקהל, שזו זכותו להביע דעה ואני מכבד את האוהדים והכל בסדר. דיבר איתי מאמן טבריה אלירן חודדה ודיברו איתי הבעלים של הקבוצה, הם הראו לי תוכנית של שנתיים-שלושה קדימה, אמרו שהם רוצים לבנות קבוצה לעלייה ושאני אהיה חלק משמעותי. לקחתי איזשהי ריזיקה עם הירידה לליגה הלאומית, אבל בדיעבד התוכנית הצליחה, אנחנו בליגת העל וחזרתי מהדלת הראשית. קריירה של כדורגלן היא כמו רכבת הרים. בעונה אחת אתה יכול להיות כוכב על בישראל, ובעונה אחת אתה יכול למצוא את עצמך במקום פחות נעים ופחות נחמד. אתה צריך לשבת בסוף היום ולעשות את השיקולים שלך עם עצמך. עשיתי את השיקולים שלי, ירדתי ללאומית וחזרת לליגת העל מהדלת הראשית, בלי שיעשו לי טובה".

שי קונסטנטין | מאור אלקסלסי

האם טבריה יכולה להישאר בליגת העל? "חד משמעית, אנחנו יכולים להישאר בליגה. זה לא סוד שאנחנו צריכים להתחזק בשלושה-ארבעה שחקנים שיעבו את הסגל. הסגל לא כל כך עמוק, אבל אני חושב שיש לנו הרכב מצוין. ראיתי קבוצות ושיחקנו גם העונה נגד קבוצות שעלו בהרכבים חזקים ולא עשינו חיים קלים לאף קבוצה ששיחקנו נגדה, לפחות עד עכשיו. הצבנו לעצמנו את המטרות שלנו – להישאר בליגה ולתקוע יתד. נראה איך דברים מתקדמים ולך תדע, הלוואי ונהיה סיפור הצלחה".

על התנאים במועדון: "אין לנו אצטדיון, אנחנו מתאמנים כרגע בעילוט. מבחינת תנאים, ככל שהזמן עובר משדרגים אותנו עוד קצת ועוד קצת. עברתי את בית"ר ונתניה שהם מועדונים גדולים ומסודרים עם תנאים מצוינים, ואני רואה עם הניסיון שלי שטבריה הולכת למקום הזה ובונה את עצמה כמועדון שרוצה להישאר בליגת העל. אני מבסוט ושמח על הבחירה, אין מקום אחר שהייתי שם בו את עצמי בנקודת הזמן הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי