"מכבי חיפה לא התחזקה, אבל היא הקבוצה הכי טובה ואיכותית בליגת העל"

play
ליאור רפאלוב מכבי חיפה מול מכבי תל אביב | אריאל שלום
כולל שער אדיר. צפו: דיא סבע כבש צמד, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה 03:41

קורנו (צריך לעשות הכל כדי להשאיר אותו"), סייף ("זה קני אחר"), רפאלוב ("בזבוז לשים אותו על הספסל") ורכש ("גם עם הסגל הזה, הקבוצה הייתה אמורה להיראות הרבה יותר טוב"). ראובן עטר מנתח

(גודל טקסט)

אחרי המהפך בסמי עופר מול מכבי נתניה בחצי גמר גביע הטוטו ולקראת משחק פתיחת ליגת העל מול עירוני טבריה, שחקן העבר והפרשן ראובן עטר עלה לשידור בתוכניתו של יניב קטן ברדיו חיפה וניתח את מצבה המקצועי של מכבי חיפה.

עטר אמר: "המחציות הראשונות צריכות להטריד, חסר להט, גם נגד הפועל באר שבע לפני כחודש זה היה נראה רע מאוד, ואז במחצית השנייה עם החילופים זה השתנה. המחצית הראשונה לא טובה, משהו בהכנה, זה דבר שצריך להטריד. ברק בכר היה ידוע בכל השנים של האליפויות שבפתיחת המשחק השחקנים לא היו נחים עד שהם מבקיעים את השער הראשון. לא רק שלא מובילים עכשיו, אלא גם נראים רע וזה צריך להטריד אותו. המשחק אנמי, רפוי, אין לחץ ואין שום תבנית משחק. זה היה נראה ממש לא טוב במחצית הראשונה. השינויים מכניסים הרבה יותר כדורגל ופתאום בחצי השני יש משחק אחר".

פייר קורנו מכבי חיפה | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

על קורנו שחזר לאימונים ורוצה לעזוב: "יש את סייף, אני מאוד אהבתי את הכניסה שלו נגד נתניה, הוא נכנס אחרת, זה קני אחר ממה שהייתי רגיל לראות. הוא נכנס עם תעוזה ורצון להרוויח את המקום בהרכב. זה פתרון זמני עד שימצאו מגן שמאלי בסגנון של קורנו. קורנו מאוד חשוב למערך, הם צריכים לעשות את הכל כדי להשאיר אותו וגם אם הוא קצת מצוברח, ייקח לו שבוע-שבועיים והוא יחזור להיות כמו שהיה לפני כן. אם לא, הבעיה תיפתר רק בקני סייף לתקופה הקרובה ובהמשך יצטרכו להביא מישהו איכותי יותר".

על כך שהקבוצה לא התחזקה מספיק: "הקבוצה אומנם לא התחזקה, אבל היא טובה ואיכותית ויותר טובה מכל הקבוצות בליגת העל. הספסל שהיה למכבי חיפה במשחק האחרון, כולם שחקני הרכב ברוב הקבוצות. ברק אוהב יותר ויותר שחקנים, שזה בסדר וצריך לצרף עוד שחקן או שניים להתקפה, אבל יש שחקנים במכבי חיפה. גם עם הסגל הזה, מכבי חיפה הייתה אמורה להיראות הרבה יותר טוב. הסגל הקיים זה סגל שבתוכו יש קרוב לעשרה שחקנים שלקחו אליפות לפני שנתיים.

"צריך לצרף, אבל לא על חשבון חג'ג', ואני חושב שרפאלוב יכול לתת הרבה יותר ממה שמדברים עליו, כי במשחקים של פעם בשבוע הוא יכול להוביל את הקבוצה ולשחק לפחות עוד שנתיים במכבי חיפה. אין את אירופה ואין את הלחץ של המשחקים, זה בזבוז לשים אותו על הספסל. בתחילת העונה שעברה גם מסאי דגו חשב ככה, ואז ליאור לקח את הצ'אנס והוכיח שהוא ראוי".

ליאור רפאלוב, קשר מכבי חיפה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי