החתמה מרשימה למ.ס. אשדוד: בלם נבחרת מהמשחקים האולימפיים

play
לואי דה לוקאס | אימג'בנק GettyImages
אירועי היום בספורט, 20.8 06:12

לואי דה לוקאס, שחקן א.א.ל לימסול ונבחרת הרפובליקה הדומיניקנית, עובר בשעה זו בדיקות רפואיות לקראת חתימה לעונה. זכור מהתקרית עם אליאל פרץ, בעקבותיה הורחק מ-10 משחקים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

החתמה מרשימה למ.ס. אשדוד, שמצרפת את לואי דה לוקאס, בלם מהרפובליקה הדומיניקנית ששיחק במשחקים האולימפיים האחרונים בפריז. דה לוקאס, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-30, כבר נחת בישראל ובשעה זו עובר בדיקות רפואיות לקראת חתימה לעונה הקרובה.

במשחקים האולימפיים בפריז הקיץ פתח בהרכב נבחרתו ב-0:0 נגד מצרים, בהפסד 3:1 לזוכה הטרייה ספרד וכן ב-1:1 מול אוזבקיסטן. עם זאת, בישראל הוא כנראה זכור לחובבי העיקר בעיקר בעקבות התקרית עם אליאל פרץ בפברואר האחרון – הבלם טען שפרץ קילל אותו קללות גזעניות ושלכאן הכה אותו, הישראלי מנגד הכחיש.

לואי דה לוקאס
לואי דה לוקאס | אימג'בנק GettyImages

דה לוקאס תקף את אליאל פרץ והורחק מ-10 משחקים

דה לוקאס, שמחזיק גם באזרחות ספרדית, שיחק בליגות הנמוכות בספרד לאורך הקריירה, עד שבאוגוסט 2020 עבר לפ.צ האקה הפינית ושם נבחר לשחקן העונה של הקבוצה. בינואר 2023 עבר לליבינגסטון הסקוטית ובחלוף שנה חתם בא.א.ל לימסול הקפריסאית, במדיה שיחק בחצי העונה האחרונה – אולם במרבית הזמן בלימסול היה מורחק והושעה עקב התקרית עם אליאל פרץ בדרבי של לימסול במסגרת הגביע.

כאמור, בפברואר האחרון, כפי שתועדו השניים, נראה שפרץ פונה אל בלם היריבה, שמגיב באגרוף עוצמתי לפניו ולאחר מכן גם בעט בו. שניהם הורחקו בכרטיסים אדומים על ידי השופט האיטלקי לוקה זופרלי.

בקפריסין נחשף בזמנו דו"ח השופט של זופרלי, שכתב: "בסיום המשחק ועדיין על כר הדשא, מספר 8 של אפולון אליאל פרץ, קילל שחקן יריב, את מספר 30 של א.א.ל לואי דה לוקאס. בתגובה, דה לוקאס בעט וחבט בעוצמה רבה ובאלימות באליאל פרץ". הבלם הדומיניקני נענש בהרחקה מעשרה משחקים בסך הכל על התנהגותו. הוא ריצה את עונשו, וכעת עובר לשחק בליגת העל כדי לחזק את ההגנה של אלי לוי.

עוד באותו נושא: מ.ס. אשדוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי