"לאזטיץ' כנראה מכיר את באצ'קה יותר מאת קבוצתו הנוכחית"

play
ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב | דני מרון
צפו: זהבי כבש ותורג'מן החמיץ פנדל, מכבי ת"א עלתה לגמר גביע הטוטו 04:56

גם מאמן היריבה של מכבי תל אביב מודה שהסרבי הוא "יתרון", ומפרגן לצהובים: "קיבלנו יריבה מכובדת, הם פייבוריטים ברורים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בסרביה כבר אמרו לוואלה ספורט שז'ארקו לאזטיץ' הוא היתרון העיקרי של מכבי תל אביב לקראת המפגש הכפול עם באצ'קה טופולה, והיום (רביעי) הודה בכך גם מאמן היריבה של הצהובים בפלייאוף הליגה האירופית.

לקראת המשחק הראשון בין הקבוצות (חמישי, 21:00, ספורט1), דיאן קלאפוריץ' לא הסתיר היום עד כמה הוא מעריך את האלופה הישראלית: "קיבלנו יריבה מכובדת שיש לה ניסיון ותוצאות טובות במפעלים האירופיים. הם פייבוריטים ברורים בשני המשחקים, כמו שאמרו בסוכנויות ההימורים. כמובן שתמיד יש מקום להפתעות בכדורגל, ואנחנו מאמינים שאפשר להפתיע. אנחנו באים במטרה להעפיל לליגה האירופית".

קלאפוריץ', שהחליף בפגרה את לאזטיץ' אחרי שהאחרון מונה במכבי תל אביב, המשיך: "הוא רק עבר לישראל וככל הנראה מכיר את באצ'קה טופולה יותר טוב מאת קבוצתו הנוכחית, אבל לנו יש עכשיו דרישות ועקרונות חדשים שאנחנו משחקים לפיהם. אסור לשכוח שגם השחקנים שלנו מכירים אותו כמאמן. היתרון שלו זה שהוא ישב כאן על הספסל, אבל השחקנים גם מכירים את הסגנון שלו, אז אפשר לומר שאנחנו שווים".

דיאן קלאפוריץ' בימיו כמאמן הונבד
מפרגן לאלופה הישראלית. דיאן קלאפוריץ' | אימג'בנק GettyImages, Laszlo Szirtesi

שחקן הכנף מילוש פאנטוביץ', אחד מכוכבי הקבוצה הסרבית, הוסיף לקראת ההתמודדות: "אנחנו מכירים היטב את היריבה, במיוחד כי מדריך אותה המאמן הקודם שלנו. אנחנו נארח את הגומלין לעיני האוהדים שלנו, ואני מקווה שנוכל להעביר את ההכרעה למשחק השני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי