פייר קורנו חתם בסנט אטיין, סוף פודגוראנו הושאל להראקלס

מגן מכבי חיפה שדרש לעזוב נמכר לקבוצה מהליגה הצרפתית הבכירה, הקשר בן ה-22 הושאל ללא אופציית רכישה לקבוצה ההולנדית שטרם ניצחה העונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

סוף פודגוראנו המריא אתמול (רביעי) להולנד כדי להשלים את מעברו להראקלס, והיום העסקה נחתמה והושלמה. קשר מכבי חיפה הושאל עד תום העונה, בעסקה שבה אין לקבוצה מהליגה הבכירה בהולנד אופציית רכישה. פודגוראנו חתם באמצעות סוכניו גלעד קצב ועידן כסיף.

זו כידוע לא התחנה הראשונה של פודגוראנו מעבר לים, אחרי שבספטמבר 2020 נמכר לקבוצת הנוער של רומא, שמכרה אותו כעבור שנה לספציה וממנה הוא חזר למכבי חיפה שצירפה אותו בהשאלה ב-2022 ובשנה שעברה השלימה את רכישתו. עם זאת, הוא מיעט לשחק מאז שחזר לישראל- ב-2022/23 נפצע נגד בנפיקה, נותח ולא שב לשחק באותה עונה ובעונה שעברה דווקא רשם 32 הופעות במסגרות השונות, אבל ל-804 דקות בלבד. העונה הוא שיחק שש דקות בהפסד 3:0 לסבאח.

הראקלס סיימה את העונה שעברה במקום ה-14 בליגה הראשונה ואת העונה הנוכחית פתחה עם נקודה משני מחזורים.

סוף פודגוראנו מוצג בהראקלס
פרק נוסף בחו"ל. פודגוראנו מוצג בהולנד | באדיבות המצולמים

שחקן נוסף שהיום הושלמה העברתו והוא עוזב את מכבי חיפה לאלתר זהו המגן פייר קורנו, שבעקבות המצב הביטחוני ביקש לעזוב וקיבל בסופו של דבר את אישור המועדון אחרי שסנט אטיין הציעה תמורתו 1.1 מיליון יורו. קורנו הגיע לכרמל בקיץ 2022 ועזר לקבוצה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות.

קורנו זכה עם מכבי חיפה באליפות ובשנה החולפת שיחק בליגה האירופית ובהעפלה לשמינית גמר הקונפרנס ליג. בסך הכל רשם קורנו 92 הופעות במדים הירוקים בכל המסגרות. כידוע, מעתה יחליפו ויטל אנסימבה שחתם היום לשנתיים.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, סוף פודגוראנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי