שרון מימר טוען: יש חמש קבוצות שמקומן בפלייאוף העליון כבר כמעט מובטח

play
מאמן בני ריינה שרון מימר | קובי אליהו
צפו: משחק העונה במחזור הראשון? מכבי בני ריינה ניצחה 3:4 את מכבי נתניה 04:30

מאמן מכבי בני ריינה ב-103FM: "צריך לקרות משהו שהוא באמת נגד ההיגיון כדי שאחת מהן לא תהיה בשישייה הראשונה". וגם: הפריצה של אבו פרחי, השינויים בחלק הקדמי והשילוב בין ערבים ליהודים. האזינו

(גודל טקסט)

רבים ציפו לדעיכה אחרי העונה הסנסציונית של מכבי בני ריינה אשתקד, אך הקבוצה הצנועה מהצפון החלה את 2024/25 עם 3:4 מדהים על מכבי נתניה והבהירה שהיא כאן כדי להישאר. מאמן הקבוצה, שרון מימר, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על היכולת במחצית הראשונה, הקבוצות שכבר "הבטיחו" את מקומן בפלייאוף העליון והשילוב בין ערבים ליהודים.

האזינו לדברים

מימר התייחס לירידה ביכולת במחצית השנייה: "סייד אבו פרחי הרגיש כיווץ, נאלצתי להוציא אותו במחצית וזה הוציא אותנו קצת מאיזון. בנוסף, בלם אחד חטף זעזוע מוח ושיחק עד שהוא לא היה יכול להמשיך ואתו דבר גם הבלם השני, כך שנשבר לנו כל המערך וסיימנו את המשחק בקו 5, כשלושת הבלמים בכלל לא היו בלמים פותחים. זה פגע בנו ובגלל זה נתניה השתלטה על המשחק".

האם הוא הופתע מהיכולת: "נתניה עדיפה עלינו, נקודה. נתניה זו קבוצה עם תקציב לפחות פי שניים משלנו וקהל אוהדים שבא ועשה הצגה בנוף הגליל. כרגע הם מועדון הרבה יותר גדול מאיתנו ואין ספק שהיינו אנדרדוג, אבל אנחנו באים בלי פחד לכל משחק, מתכוננים ליריבה ויודעים את הדברים הטובים והפחות טובים. התפוצצנו במחצית הראשונה ובאמת עשינו לחץ שאני לא יודע אם נתניה ציפתה לזה, חטפנו המון כדורים בחלק הקדמי והצלחנו לייצר מצבים שגמרו את המשחק".

סייד אבו פרחי מכבי בני ריינה | ברני ארדוב

על אבו פרחי שכבש צמד: "אני לא חושב שמכבי ויתרה עליו, היא בסך הכל השאילה אותו כדי לקבל דקות משחק ובעצם זה מה שריינה יכולה לתרום למכבי ולשחקנים שלה. סייד שחקן מאוד מוכשר, היתרון שלו שהוא מאוד בוגר ומאוד קשוב, אתה רואה בעיניים שלו שהוא רוצה ללמוד, יש לו את הכישרון שלו ואני שמח שהוא מצליח להראות את זה בינתיים ומקווה שהוא יתרום לנו הרבה".

מימר הסביר איך ייראה הפלייאוף העליון: "חוץ ממכבי תל אביב ומכבי חיפה, יש את באר שבע, נתניה ובית"ר, שגם תקציבית וגם מבחינת סגל, צריך לקרות משהו שהוא באמת נגד ההיגיון שהן לא יהיו בפלייאוף עליון, כי גם תקציבית וגם מבחינת חומר שחקנים ותנאי עבודה, הן רמה מעבר לקבוצות האחרות וזה מוביל אותנו ל-5 קבוצות שאמורות להיות בפנים. שאר הקבוצות הן די שוות, אין יתרון, אחת יכולה להיכנס לפלייאוף העליון והשאר יכולות או להילחם על פלייאוף או ללכת לירידה. זה פשוט מאוד".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה | ברני ארדוב

על השינויים בסגל: "השארנו את קו ההגנה, השוער ושני הקשרים. עזבו 6-7 שחקני התקפה שזו כמות לא רגילה ולא קל להחליף אותם, אבל אני שמח שהצלחנו ביחד עם סעיד בסול להביא שחקנים חדשים באיכות טובה ואני חושב שהם ימלאו את השורות בצורה טובה ותהיה לנו קבוצה לא פחות טובה".

על חשיבות ההמשכיות בעמדת המאמן בכדורגל: "אני חושב שהעובדות מדברות בעד עצמן. מאמנים שמאמנים כמה שנים ברצף במועדון, יכולים להתוות דרך ולהוביל תהליך שבסופו של דבר גורם למועדון להיות יציב ולייצר משהו שמחזיק אותו בצורה טובה לאורך שנים".

על השילוב בין ערבים ליהודים בריינה: "איך אני מנווט את זה? בקלות. בריינה אין אפילו אחוז אחד של פוליטיקה, אנחנו מתנהלים כמו משפחת גדולה ויש כבוד גדול מאוד מהבעלים ועד אחרון האנשים במערכת. אני לא נכנס לפוליטיקה אפילו לשנייה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי