פדראו חתם במכבי חיפה לשלוש שנים: "מתאים לסגנון של הקבוצה"

play
המדים החדשים. פדראו בירוק | אתר רשמי, מכבי חיפה
צפו: דין דוד כבש שלושער ראשון בקריירה, מכבי חיפה הביסה 0:4 את טבריה 03:24

הבלם הברזילאי שכבר היה סגור במכבי תל אביב, עבר בסופו של דבר לירוקים שרכשו אותו מפורטימוננסה הפורטוגלית תמורת 1.3 מיליון יורו. הוא יחליף בסגל את לורנצו שימיץ' שצפוי לחזור לאיטליה ולחתום בבארי מליגת המשנה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בתחילת השבוע פדראו חיכה לאישור להמריא לישראל כדי להצטרף למכבי תל אביב, אבל האלופה בחרה בסופו של דבר להחתים את נמניה סטואיץ' וההעברה נפלה. ובכל זאת, אתמול (רביעי) הבלם הברזילאי נחת בישראל וכעת השלים את מעברו למכבי חיפה בחוזה לשלוש שנים. היום הוא אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד שמח לחתום במכבי חיפה, ראיתי כל כך הרבה קטעי וידיאו של הקבוצה ושל האווירה באצטדיון, ואני כבר מחכה לשחק מול הקהל הזה".

פדראו בן ה-27, שלעתים שיחק גם כמגן ימני, שימש כקפטן פורטימוננסה, אותה דרש לעזוב בעקבות הירידה לליגת המשנה בפורטוגל אחרי 117 הופעות בליגה הבכירה. מכבי חיפה ניהלה איתו מו"מ כבר בתחילת הקיץ, אי שם בחודש יוני, וכעת הבשילו התנאים לצירופו – הוא נרכש תמורת 1.3 מיליון יורו ויחליף בסגל את הבלם הקרואטי לורנצו שימיץ', שאמור לעבור לבארי, נועלת הטבלה בליגת המשנה באיטליה.

פדראו גדל בפלמייראס ועבר בין קבוצות בברזיל ופורטוגל בהשאלות עד שנרכש על ידי פורטימוננסה בפברואר 2022, אחרי ששיחק בשורותיה כמושאל תחילה. במדיה הבקיע חמישה שערים ובישל שניים נוספים. הוא ספג שני כרטיסים אדומים (שניהם בעונה שעברה) ו-34 כרטיסים צהובים. לפני פורטימוננסה, שיחק עונה אחת כמושאל בנסיונל מאדיירה ובמדיה כבש שער ב-30 משחקי ליגה ועוד הופעה בגביע.

שחקן מכבי חיפה פדראו עם המנהל הספורטיבי גל אלברמן, המנכ"ל איציק עובדיה
מספר 44, כמו שימיץ'. פדראו | אתר רשמי, מכבי חיפה

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמח להודיע על החתמתו של פדראו לשלוש השנים הקרובות. אנו עוקבים אחר פדראו תקופה ארוכה, בה זיהינו בשחקן את התכונות המתאימות לסגנון המשחק שלנו. כעת נוצרה ההזדמנות לצרף אותו אלינו. אני בטוח שנוכל להגיע יחד איתו להישגים גדולים. מאחל לו התאקלמות מהירה והמון בהצלחה בבית החדש והירוק שלו. ברוך הבא פדראו".

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי