"הבאנו את אחד החלוצים הכי טובים בארץ ויש לנו את ילד הפלא של מכבי ת"א"

play
שחקני ריינה, שחקני הפועל חיפה, ספיר ברמן | מאור אלקסלסי
צפו: שתי פצצות לחיבורים וגול מהקרן קבעו 1:3 לריינה על הפועל חיפה 05:48

סעיד בסול דיבר ב-103FM אחרי פתיחת העונה הנהדרת של מכבי בני ריינה: "המטרה היא להישאר בליגה, אבל לא נסרב להיות בפלייאוף העליון". על חוזהו של שרון מימר: "שואף לעבור לקבוצה גדולה"

(גודל טקסט)

מכבי בני ריינה ממשיכה להפתיע את כולם. אחרי שאשתקד התברגה בפלייאוף העליון ועשתה חיים קשים לכל הקבוצות הגדולות, החבורה של שרון מימר פתחה את עונת 2024/25 עם ניצחונות גדולים על מכבי נתניה והפועל חיפה. לאחר שיצאה לפגרת הנבחרות עם מצב רוח טוב, מאזן מושלם ושבעה שערי זכות, בעלי המועדון סעיד בסול עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לפתיחה המצוינת ולמטרות.

האזינו לדברים

בסול אמר: "הכי טוב שלא יספרו אותנו ואנחנו נבוא ונעשה את העבודה. אני לא יודע אם הפכנו לאיום עבור קבוצות הליגה. מכבי נתניה, למשל, יש לה סגל אדיר והיא חטפה כל שחקן אפשרי שזז בקיץ. יש לה יכולות כספיות יותר חזקות מריינה. אנחנו מנסים להביא את השחקנים המתאימים לרינה".

על השינויים שנעשו בקבוצה בקיץ: "השארתי את כל קו ההגנה, כולם היו חתומים לעונה נוספת. השארתי את האמצע שזה שוקרני ואוסמן וצירפתי את חדידה ופדידה. בחלק הקדמי, השארנו את קייס גאנם אחרי מאמצים גדולים והבאנו את אזקיאל הנטי שאני חושב שהוא אחד החלוצים הכי הטובים בליגה. הבאנו גם את מוחמד שכר, שאני מאוד מעריך אותו ותוסיף לזה את הילד, ילד הפלא, הילד של מכבי תל אביב סייד אבו פרחי".

שרון מימר חוגג עם שחקני מכבי בני ריינה | מאור אלקסלסי

על שרון מימר: "הוא איתנו כבר שלוש שנים, הוא יודע מה הוא רוצה והשחקנים יודעים מה הוא רוצה. למה לא נתתי לו חוזה לשלוש שנים? הוא לא רצה. הוא שואף תמיד שאחרי עונה שהוא יצליח בה, אולי לעבור לקבוצה גדולה יותר. השאיפה שלו היא להתקדם וזו זכותו. אנחנו הולכים מדרגה מדרגה".

המטרה של ריינה העונה: "היעד שלנו הוא להישאר בליגת העל. אם אנחנו נצליח להיות שוב בפלייאוף העליון – לא נגיד לא. כל מי שרואה את המשחקים של ריינה נהנה מכדורגל יפה והתקפי. זו המטרה, שאנשים יאהבו את הקבוצה שלנו ויהיה לה קהל מכל המקומות ולא רק מריינה".

סעיד בסול | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי