בני סכנין בהלם: "אוטומטית הנרטיב הוא שאנחנו אשמים"

play
מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין עם האוהדים | ברני ארדוב
"מאיפה המקלות?": הרמז של אבו יונס אחרי פיצוץ המשחק בין באר שבע לסכנין 06:12

בקבוצה מגבים את השחקנים שבחרו לא לשחק בטרנר: "למה שיחשבו שהמשטרה תגן עליהם? גם אם נרד ליגה, לא נסכים שיסכנו אותם"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הרוחות בבני סכנין סוערות אחרי המהומה אמש (ראשון) בטרנר. בהנהלה מגבים את השחקנים שבחרו לא לעלות למשחק, ובמועדון מעידים שהשחקנים נפגעו מאוד מהתרחשויות טרם שריקת הפתיחה.

"השחקנים שלנו ישבו בחדר ההלבשה מפוחדים. היו שחקנים שאמרו שהם יודעים שבמהלך המשחק ינסו לפגוע בהם", הסביר גורם במועדון. "שחקנים פחדו שכל קרן שהם ירימו תהיה סיבה למהומה. היה פחד אמיתי, וגם עלבון קשה".

במועדון זעמו על כך שעוד אתמול החליטו כולם כי סכנין ראויה לעונש ולהפסד טכני, בעוד שדווקא אוהדי באר שבע הם אלו שירדו למגרש וזרעו כאוס. "איך יכול להיות שישר הנרטיב הוא שאנחנו אשמים?", תהה שחקן בקבוצה, "אם המשטרה איפשרה למאות אוהדים לרוץ לאורך המגרש עם אלות, אז למה שנחשוב שהם מסוגלים להגן עלינו? אם יש פה עונש, הוא לא אמור לחול עלינו".

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין עם האוהדים
יו"ר סכנין עם האוהדים | ברני ארדוב

הכל על הערב הקשה בטרנר

הערכה: נקודה תופחת לבאר שבע וסכנין, 0:0 ללא נקודות במשחק ברקת: "לא מצדיקה את מה שקרה, אבל ביזוי ההמנון חייב להיפסק" אבו יונס: "אנשים היו יכולים להיהרג. איפה היתה המשטרה?" "אין לסכנין זכות קיום בכדורגל הישראלי": ברשת מגיבים לפארסה צפו: אוהדי הפועל ב"ש התעמתו עם אוהדי סכנין, שביזו את ההמנון

בהנהלה מודעים לכך ששתי הקבוצות ייענשו, אבל במועדון הבהירו שבכל מגרש בו יחושו בסכנה – הם יגבו את השחקנים אם יחליטו לא לשחק. "גם אם נרד ליגה, לא נסכן את השחקנים שלנו", קבעו במועדון.

עוד באותו נושא: בני סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי