"חלק מהשחקנים לא הבינו מה קורה בחגיגות אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים"

play
שחקני עירוני טבריה חוגגים | קובי אליהו
סנסציית ענק בדקה ה-93: ניצחון היסטורי לטבריה על בית"ר ירושלים 03:14

מגן עירוני טבריה שי קונסטנטין דיבר ב-103FM אחרי ה-0:1 הדרמטי על הקבוצה של ברק יצחקי: "לא מובן מאליו". וגם: המטרה, הקהל והמשחק הקריטי נגד עירוני קרית שמונה אחרי פגרת הנבחרות. האזינו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המפתיע על בית"ר ירושלים, מגן עירוני טבריה שי קונסטנטין עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על האמונה לפני ובמהלך המשחק והחגיגות הגדולות בסיומו.

האזינו לדברים

"הייתה לנו תוכנית משחק ברורה", הודה קונסטנטין בפתיחת דבריו, "בסופו של דבר פערי הרמות ברורים, בית"ר ירושלים קבוצה יותר איכותית מטבריה, כך שהמטרה שלנו הייתה לא לספוג וידענו שאנחנו שווים שער בצד השני. דיברנו במחצית על לנצח, המאמן אמר את המשפט הזה וגם השחקנים האמינו בזה. אמרנו שאנחנו יכולים לקחת נקודות. בסוף זה כדורגל, 11 נגד 11, המאמן מאמין והוא לא סתם אמר לנו את זה".

האם טבריה יכולה להישאר בליגת העל: "אני לא יכול להגיד שיש קבוצות יותר חלשות, אנחנו מסתכלים על עצמנו וכל נקודה שניקח עכשיו תעזור לנו בשלבים המכריעים שלה העונה, כי מהניסיון שלי בליגת העל, הקבוצות הקטנות מסתכלות בדיעבד בסוף העונה על הנקודות שהן לקחו מהגדולות. אנחנו רוצים להישאר בליגה וזו המטרה העיקרית שלנו העונה".

והיב חביבאללה ושחקני עירוני טבריה חוגגים | קובי אליהו

על יחסי הכוחות ביציעים: "לבית"ר ירושלים יש קהל ענק וזה הורגש, אבל גם אנחנו הבאנו 1,500 אוהדים שזה מכובד. בסמי עופר הבאנו 1,200, שזה מספר מאוד מכובד לקבוצה כמו עירוני טבריה".

על המשחק מול קרית שמונה אחרי הפגרה: "בתור קבוצה שרוצה להישאר בליגה, כל משחק פתאום הוא סוג של גמר גביע ורק התחלנו את העונה. זה הזוי להגיד את זה אבל כל משחק הוא כמו משחק הישרדות, אפילו בשלבים האלה. אני באמת מאמין שיש לנו קבוצה מספיק טובה בשביל להישאר בליגה".

על החגיגות בחדר ההלבשה בסיום: "יש המון שחקנים שלא חוו ניצחון על בית"ר ירושלים, אני יכול להגיד שחלק מהם לא ממש הבינו מה קורה, הייתה איזשהי התפרצות רגשות שלנו, כי לבוא במחזור שני אחרי שאתה עולה ליגה ולנצח את בית"ר ירושלים – זה ממש לא דבר שהוא מובן מאליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי