מכבי חיפה תרצה את העונש אצל מכבי ת"א במחזור השביעי

play
אוהדי מכבי חיפה | ברני ארדוב
צפו: שער מרהיב לסבע, 0:2 מרשים למכבי חיפה בנתניה 05:40

כיוון שמכבי נתניה לא מכרה 5,000 מנויים העונה, האיסור על מכירת כרטיסים למשחק חוץ יחול על הירוקים בבלומפילד. הצהובים יוכלו למלא את האצטדיון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למכבי חיפה כבר היה ברור שהיא לא תוכל למכור כרטיסים למשחק החוץ הראשון העונה מול קבוצה עם 5,000 מנויים ומעלה, אבל הבוקר (שני) היא בישרה רשמית לאוהדיה: העונש ירוצה במשחק נגד מכבי תל אביב במחזור השביעי.

כזכור, ב-23 במאי התקבלה בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל החלטה, במסגרתה נגזר על הירוקים עונש איסור על מכירת כרטיסים למשחק חוץ "במשחק הליגה הראשון בעונת 2024/25 בו יתאפשר ליישם עליה עונש זה". מאחר והוראות תקנון המשמעת קובעות כי העונש חל אך ורק נגד קבוצה שמכרה למעלה מ-5,000 מנויים, סגנית האלופה ידעה שהיא תרצה את העונש במשחק מול יריבה גדולה.

מרגע שמכבי נתניה, אשר אירחה את מכבי חיפה שלשום, לא מכרה לעונה הזו לפחות 5,000 מנויים – נקבע סופית שהירוקים ירצו את העונש בביקור אצל מכבי תל אביב. הצהובים מכרו את כל 22,500 המנויים שנפתחו לקהל לקראת העונה הזו, כך שהאלופה עשויה ליהנות מאצטדיון מלא באוהדים שלה במשחק העונה.

אוהדי מכבי חיפה
בבלומפילד הם לא יהיו. אוהדי מכבי חיפה | ברני ארדוב

פסק הדין המדובר ניתן במסגרת הסדר טיעון, אחרי שמכבי חיפה עמדה לדין עקב התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות והתפרצות קהל לכר הדשא.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי