רוני לוי ערך אסיפת שחקנים קשה, נמשכת הביקורת על יואב כץ

play
זה לא נראה טוב. רוני לוי | מאור אלקסלסי
צפו: שתי פצצות לחיבורים וגול מהקרן קבעו 1:3 לריינה על הפועל חיפה 05:48

מאמן הפועל חיפה נזף בשחקניו: "לא יכול להיות שתהיה חוסר לחימה כזו". לחץ על הבעלים לחזק את הקבוצה, גורם: "נקודות יקרות הולכות לאיבוד". אנטילבסקי הפצוע ייבדק בנבחרת בלארוס

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שחקנה של הפועל חיפה דמיטרי אנטילבסקי ייבדק במסגרת נבחרת בלארוס, אליה הוא זומן לקראת פגרת הנבחרות. כזכור, השחקן סובב את הקרסול ויצא בדקות האחרונות של המשחק האחרון מול בני ריינה אך בנבחרת בלארוס התעקשו שהשחקן יגיע להתכנסות ושם ייבדק.

בנבחרת הבלארוסית מקווים שאנטילבסקי יוכל לקחת חלק במשחקי הנבחרת ולכן ביקשו לבדוק אותו כאשר גם השחקן עצמו ביקש לצאת ולהיבדק במסגרת הנבחרת. בחיפה מקווים שהבלארוסי אכן לא סובל מפציעה שתגרום לו להיעדר זמן רב.

בעניין אחר, במועדון ממשיכים בביקורות קשות על הבעלים יואב כץ ועל היעדר החיזוק. בקבוצה רוצים מאוד לראות את יונתן כהן ותומר יוספי מצטרפים, אך כץ בשלב זה עדיין לא מקדם את העניינים, כאשר גורמים במועדון מעריכים שמשא ומתן מול אלונה ברקת אכן יכול להביא לכך שיוספי יחזור לכרמל.

מאמן הפועל חיפה רוני לוי
אמרנו לכם. רוני לוי | קובי אליהו

"אם יואב לא הבין אחרי שני המשחקים הראשונים שהקבוצה נחלשה דרסטית אז יש פה בעיה קשה", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו עדיין מאמינים שהוא יחזק את הקבוצה אבל חבל שכל דבר לוקח יותר מדיי זמן ובינתיים הולכות לאיבוד נקודות יקרות".

במקביל, גם במחלקת הנוער לא שקט כאשר בשל היעדר מגרשים בוטל אימון קבוצת נערים א', כשאשר גם בקבוצות אחרות משחקי אימון לא מתקיימים שכן יש מצוקת מגרשים וכן כל שכירת מגרש עבור משחק אימון כרוכה בעוד עלויות.

בינתיים, רוני לוי ערך אסיפה קשה לשחקניו שבה הוא זעם על מידת המחוייבות של הקבוצה. לוי אמר לשחקנים: "אני לוקח אחריות, אבל לא יכול להיות שתהיה חוסר לחימה וחוסר הקרבה כזו. אם לא נפנים את המצב, נסתבך בתחתית. אבל אם נשחק ביחד ונילחם בהקרבה ובנחישות, אז נוכל לעשות דברים יפים".

עוד באותו נושא: הפועל חיפה, יואב כץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי