בבני סכנין טוענים: אוהדי באר שבע תכננו עימות מראש

play
| ברני ארדוב
קויק: מהומה במשחק בין הפועל ב"ש לבני סכנין 00:33

בקבוצה משוכנעים: "כמות כזו של אלות מעידה על תכנון מוקדם. בלי עונש כבד, זה יהפוך לשגרה". הזרים לא נרגעים: "לא ראו דבר כזה"

(גודל טקסט)

בבני סכנין מסרבים להירגע מאירועי אמש (ראשון) באיצטדיון טרנר. בקבוצה ממשיכים לבקר את אוזלת היד של המשטרה ויטענו בבית הדין כי הוכח שהיא הייתה לא יכולה לנהל את האירוע – ולכן החשש של השחקנים לעלות לשחק היה מוצדק.

גורם בסכנין שוחח הבוקר עם ספורט1 וטען כי אוהדי באר שבע התארגנו מראש לעימות עם אוהדי סכנין. "כמות כזו של אלות מעידה על תכנון מראש. לא יכול להיות שכל כך הרבה מקלות נכנסו למגרש. אתם יודעים איזה בדיקות המשטרה עושה במשחקים רגישים אם מדובר באוהדי סכנין? אז איך כאן הצליחו להכניס עשרות מקלות, ואיך מאות אוהדים הצליחו לחצות מגרש שלם בלי שאף אחד עוצר אותם?", תהה אותו גורם, והוסיף: "אחרי כל זה איך אתם רוצים ששחקנים יעלו לשחק?אם לא יהיה עונש כבד על הפריצה ההמונית, זה יהפוך לשגרה בכל המגרשים".

עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין
| ברני ארדוב

במקביל גם בקרב השחקנים מעידים על תחושות קשות, בעיקר בקרב הזרים. "הזרים שלנו אמרו שזה משהו שהם לא ראו או חוו מעולם", סיפר אחד משחקני סכנין. "התחושה הייתה לא נעימה. לא היה מי שיבטיח שלא יפגעו בנו, וגם השוטרים לא תפקדו – אז ברור שחששנו".

עוד באותו נושא: בני סכנין, הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי