מתאים לדרישה של בכר: קאדר במבה מועמד מוביל למכבי חיפה

play
קאדר במבה | GettyImages
צפו: שער מרהיב לסבע, 0:2 מרשים למכבי חיפה בנתניה 05:40

הצרפתי בן ה-30, שסיים חוזה בנאנט מהליגה הבכירה בצרפת ועזב עם סיום חוזהו, עשוי להצטרף לירוקים שמחפשים תקופה ארוכה שחקן כנף שיכול לשחק גם כחלוץ

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קאדר במבה מועמד מוביל למכבי חיפה. שחקן הכנף בן ה-30, שסיים חוזה בנאנט מהליגה הצרפתית הבכירה והפך לשחקן חופשי, עשוי להצטרף למכבי חיפה עד סגירת חלון ההעברות בעוד כשבועיים.

במבה הוא שחקן כנף בצד ימין, אולם בנאנט קיבל דקות רבות גם בכנף שמאל. בעונה האחרונה הבקיע שני שערים ובישל שער נוסף ב-23 הופעות בליגה הבכירה בצרפת, אם כי שיחק 593 דקות בלבד.היה לו שער נוסף במסגרת הגביע. עונה לפני כן בקושי שיחק בנאנט ובינואר הושאל לסנט אטיין שהייתה בליגת המשנה, במדיה כבש ארבעה שערים והוסיף בישול ב-14 הופעות על פני 581 דקות. בסנט אטיין הוא שיחק בעיקר כחלוץ, בדומה להצהרת ברק בכר לאחרונה שהוא מחפש שחקן כנף שיכול לשחק גם בחוד.

קאדר במבה
יכול לשחק גם כחלוץ. במבה | אימג'בנק GettyImages

אגב, לפני זמן קצר דווח בצרפת כי הוא גם קיבל הצעה ממכבי תל אביב, אבל סירב ובמקום הצרפתי החליטה לצרף האלופה את ווסלי פטאצ'י הברזילאי מסנטוס. עם זאת, יש לציין כי מכבי תל אביב מעולם לא הציעה הצעה על במבה.

במבה הצטרף לנאנט בקיץ 2018, אחרי עונה בלה מאן, אבל שיחק בקבוצת המילואים מהליגה הרביעית. הוא הבקיע בעונתו הראשונה בנאנט תשעה שערים ובישל עוד שישה, ובזכות היכולת הטובה שגילה עבר מהמילואים לקבוצה הבכירה של המועדון. הוא התקשה להשתלב והושאל לאמיין מהליגה השנייה ובמדיה הבקיע שני שערים ובישל עוד תשעה. בסיום העונה חזר לנאנט וכאמור הושאל לסנט אטיין, חזר לנאנט והעונה כבר עזב עם סיום חוזהו.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי