קסנדר סברינה סיכם במכבי חיפה, יעבור תמורת כ-1.5 מיליון יורו

play
קסנדר סברינה שחקן פרטיזן בלגרד | אימג'בנק GettyImages, Srdjan Stevanovic
צפו: שער מרהיב לסבע, 0:2 מרשים למכבי חיפה בנתניה 05:40

שחקן הכנף בן ה-23 כבש בעונה שעברה 8 שערים במדי פרטיזן בלגרד וכבר הספיק לרשום 11 הופעות העונה. מייצג את נבחרת קורסאו ושיתף פעולה עם טייריס אסנטה ממכבי תל אביב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקן הכנף קסנדר סברינה סיכם במכבי חיפה, שתשלם לפרטיזן בלגרד סכום שנע סביב 1.5 מיליון יורו. המאמן ברק בכר, שמכיר את סברינה מהליגה הסרבית, הציב אותו ואת קאדר במבה בראש המועמדים שלו לאייש את העמדה בכנף שמאל. במכבי חיפה הבינו שבמבה לא שש לשחק בישראל ולכן החליטו להעלות הילוך מול סברינה וקבוצתו.

סברינה בן ה-23 נולד וגדל בהולנד, אבל מייצג את נבחרת קורסאו. הוא כבר הספיק לרשום העונה לא פחות מ-11 הופעות במדי פרטיזן בלגרד בכל המסגרות, אחרי שבעונה שעברה כבש 8 שערים ב-30 משחקים בליגה הסרבית.

סברינה שיחק במחלקות הנוער של ספרטה רוטרדם ודן האח. הוא התחיל את קריירת הבוגרים במילואים של דן האח ובשנים 2021-2023 לבש את מדי הקבוצה הבוגרת – בין היתר שיתף פעולה עם טייריס אסנטה ממכבי תל אביב. ב-2023 סיים את חוזהו בקבוצה ההולנדית וחתם לשלוש שנים בפרטיזן בלגרד.

קסנדר סברינה עם טייריס אסנטה בימים במדי דן האח
יתחרו אחד בשני על האליפות העונה? סברינה עם טייריס אסנטה | אימג'בנק GettyImages, Angelo Blankespoor

סברינה ערך הופעת בכורה בנבחרת קורסאו בתבוסה 7:0 לארגנטינה במרץ 2023. ביוני האחרון זומן על ידי המאמן דיק אדבוקט למשחקי מוקדמות המונדיאל נגד ברבדוס וארובה, ונגד האחרונה גם כבש את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, קסנדר סברינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי