"בכר יכול לקדם את סברינה ומכבי חיפה תרוויח, הוא מאוד כשרוני"

play
ונציה, ססואולו וטורינו שמו עין. סברינה | GettyImages, Srdjan Stevanovic
צפו: שער מרהיב לסבע, 0:2 מרשים למכבי חיפה בנתניה 05:40

במועדון אישרו שהושג סיכום עם פרטיזן בלגרד, אך נותרו פרטים לסגור עם השחקן. גורם בכדורגל הסרבי לוואלה: "יכול לתרום הרבה שערים ובישולים". שחקן כנף זר נוסף יצטרף?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה מקווים להשלים בימים הקרובים את עסקת הרכישה של קסנדר סברינה מפרטיזן בלגרד. במועדון אישרו את הפרסומים לפיהם סוכם כי ישלמו תמורתו כ-1.5 מיליון יורו ומצפים להגעתו ארצה להשלמת העסקה, אם כי מולו טרם הושג סיכום סופי בכל הנוגע לתנאיו הכספיים. במועדון סיפרו שיש עוד כמה פרטים לסגור לפני שהוא יגיע ארצה, אך במכבי חיפה מעריכים שהסיכויים שיחתום גבוהים.

למרות צירופו המסתמן, במכבי חיפה רוצים להחתים שחקן כנף זר נוסף. בצוות המקצועי מאוד רוצים לראות את מתיאס נהואל מגיע, אבל בשלב זה המועדון לא מצליח לקדם את העסקה מול שלונסק הפולנית. גם קאדר במבה שהיה מועמד לקבוצה, בשלב זה לא יגיע ובכרמל מקווים שהצרפתי ישנה את החלטתו.

קסנדר סברינה שחקן פרטיזן בלגרד
קסנדר סברינה שחקן פרטיזן בלגרד | אימג'בנק GettyImages, Srdjan Stevanovic

בסרביה משוכנעים שסברינה יכול לפרוח תחת ברק בכר וגורם בכדורגל הסרבי אמר היום לוואלה: "מדובר בשחקן צעיר וכשרוני מאוד-מאוד שיכול לעזור למכבי חיפה. יחד עם זאת, יש לו עוד הרבה במה להתפתח ויש לו עוד הרבה מה לשפר, בעיקר ביציבות לאורך המשחק. ברק בכר בהחלט יכול לקדם אותו, אם הוא יעשה את זה מכבי חיפה הרוויחה שחקן שיבקיע ויבשל הרבה שערים וגם יוכל להימכר בעתיד לקבוצות גדולות יותר".

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, קסנדר סברינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי