מכבי חיפה ונבחרת קטועי הגפיים ערכו אימון משותף

play
מכבי חיפה באימון משותף עם שחקני נבחרת קטועי הגפיים | מאור אלקסלסי
סבע הפציץ, בית"ר הובכה ומכבי תל אביב חגגה: צפו בשערי המחזור השני 02:45

הירוקים אירחו את הנבחרת שמורכת מפצועי צה"ל. בכר: "נותן פרופוציות, הכדורגל גורם לבריחה מהמציאות". צח שחרור: "רוצים להעביר מסר שזה ספורט ששייך לכולם, זכות גדולה להיות פה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הערב (שלישי) אימון מיוחד יחד עם נבחרת קטועי הגפיים בכדורגל. הירוקים קיימה משחקים פנימיים עם הנבחרת הישראלית, שחלקם פצועי צה"ל ונפגעים ממלחמת "חרבות ברזל".

מאמן הקבוצה ברק בכר אמר: "מאוד מרגש לארח את הנבחרת המדהימה הזאת. חייבים לתת פייט היום כמו שצריך. זה נותן פרופורציות, אנחנו נמצאים במציאות לא הגיונית. הכדורגל נותן לנו לברוח קצת ולתת הנאה גם לאוהדים, גם לנו וגם לחברים המדהימים האלה, שעל אף המגבלות, מציגים כמה כשרונות. עלי מוחמד? הוא בכושר טוב, רוצים לשמור על המאזן המושלם מהליגה".

דולב חזיזה לצד שחקני נבחרת קטועי הגפיים
שיתוף פעולה בין הצדדים | מאור אלקסלסי
מכבי חיפה באימון עם שחקני נבחרת קטועי הגפיים
כבוד בין חיפה לנבחרת | מאור אלקסלסי

דולב חזיזה סיפר על החוויה: "בהתחלה שיחקנו ערבוב של קבוצות, אחר כך היינו עם הקביים. זה קשה, מהצד זה נראה קל, אבל כשאתה סומך רק על רגל אחת זה קשה".

צח שחרור, שחקן הנבחרת, העביר מסר חשוב: "זאת זכות גדולה להיות פה. גם אני וגם הרבה שחקנים פה אוהדים של מכבי חיפה, אז זה מרגש. זאת במה לעשות אימון עם הקבוצה והשחקנים הכי טובים בארץ. רוצים להעביר את המסר שהכדורגל שייך לכולם. זאת המסגרת השיקומית הכי גדולה ומעצימה שיש. אנחנו יכולים לקבל טיפים ממכבי חיפה".

מכבי חיפה באימון משותף עם שחקני נבחרת קטועי הגפיים
העבירו אימון ומשחקונים יחד | מאור אלקסלסי
ליאור רפאלוב מכבי חיפה באימון עם שחקני נבחרת קטועי הגפיים
"קשה ממה שזה נראה" | מאור אלקסלסי

מאמן נבחרת קטועי הגפיים שרון פז: "באנו להנות, נראה את החוויה שלנו למכבי חיפה".

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי