א.א.ק אתונה מנסה להשלים את רכישת פיירו ממכבי חיפה עד יום רביעי

play
פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה כובש נגד גנט | GettyImages
צפו: שער מרהיב לסבע, 0:2 מרשים למכבי חיפה בנתניה 05:40

היוונים רוצים לצרף את חלוץ מכבי חיפה עד סגירת חלון ההעברות בליגה המקומית. הירוקים הבהירו שיידרשו לפחות 2.5 מיליון יורו, גם קבוצות מהליגה הטורקית התעניינו. ניסיון אחרון לשכנע את קאדר במבה להצטרף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

א.א.ק אתונה ושתי קבוצות מהליגה הטורקית הביעו עניין בחלוץ מכבי חיפה, פרנזי פיירו, ונראה שהקבוצה היוונית היא הרצינית מכולן. גורמים בחיפה אמרו שלא התקבלו עד עכשיו הצעות רשמיות, אבל מבינים שהשחקן מבוקש. במועדון הוסיפו והבהירו שימכרו את החלוץ רק אם תגיע הצעה של 2.5 מיליון יורו ומעלה. חלון ההעברות ביוון ייסגר בעוד 3 ימים והחלון בטורקיה ייסגר בעוד 5 ימים.

פיירו בן ה-29 התחיל את העונה השלישית שלו במכבי חיפה וכבר הספיק לכבוש 3 שערים ולבשל 2 נוספים ב-4 משחקים באירופה ובליגת העל. הירוקים רכשו אותו מגנגאן הצרפתית תמורת 1.6 מיליון יורו בקיץ 2022 והוא זכה איתם באליפות ושיחק במדיהם בליגת האלופות. ב-106 משחקים בכל המסגרות (למעט גביע הטוטו) במכבי חיפה, פיירו כבש 43 שערים ובישל 18 נוספים.

החוזה הנוכחי של פיירו במכבי חיפה עתיד להסתיים בסוף העונה הנוכחית (קיץ 2025), אבל למועדון יש אופציה להאריך אותו בשנה נוספת.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה חוגג שער
ינסה לקחת חלק באימון המסכם. פיירו | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה קרובים לסגור רשמית את עסקת קסנדר סברינה. שחקן הכנף בן ה-23 צפוי לנחות בארץ ולחתום על חוזה ארוך טווח, כשהירוקים ישלמו לפרטיזן בלגרד 1.45 מיליון יורו. בחיפה מרוצים מאוד מהעסקה המסתמנת, אבל המאמן ברק בכר מאוד רוצה חיזוק של כנף זר נוסף ובמועדון יגבירו את המאמצים לשכנע את קאדר במבה לחתום בקבוצה.

במבה לא מעוניין להגיע לישראל בשלב זה, אבל הירוקים ישדרגו את ההצעה בניסיון לשכנע אותו. גורמים המעורים בפרטים אמרו שהם לא אופטימיים בנוגע להגעה של במבה, אבל במועדון החליטו לעשות ניסיון אחרון לשכנע אותו להגיע. במקביל נבחנות אופציות אחרות ואם הצרפתי-סנגלי יסרב, מכבי חיפה תנסה לצרף שחקן אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי