לצערה של בית"ר: הצעות הענק שא.א.ק דחתה על ליוואי גרסיה

play
שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה | GettyImages, BSR Agency
סנסציית ענק בדקה ה-93: ניצחון היסטורי לטבריה על בית"ר ירושלים 03:14

ביוון טוענים: קבוצת הפאר סירבה ל-22.5 מיליון יורו לאחרונה, והשיבה תשובה שלילית גם על הצעה של 25 מיליון יורו בחודש שעבר. הצהובים-שחורים יקבלו 40 אחוז מכל מכירה, ותהיה מחויבת להעביר מחצית מהסכום לשחקן ונציגיו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה לחכות למכירת של ליוואי גרסיה – אך בינתיים א.א.ק אתונה דוחה את ההצעות שמתקבלות אצלה. לפי דיווחים ביוון, קבוצת הפאר סירבה להצעת ענק על 22.5 מיליון יורו שהתקבלה לאחרונה, זאת לצד דחיה של הצעה גבוהה עוד יותר – 25 מיליון יורו לצד 2.5 מיליון יורו נוספים בבונוסים, שהתקבלה באוגוסט.

עוד נטען כי זניט הציעה 17 מיליון יורו על השחקן בעבר, וגם היא קיבלה את התשובה השלילית לה זכו יתר הקבוצות שהביעו עניין. אשתקד הציעה עליו קבוצה מהליגה הצרפתית 18.5 מיליון יורו.

החלוץ הטרינידדי, שמוערך ב-13 מיליון יורו בטרנספרמרקט, סופר שישה שערים ושני בישולים בשישה משחקים העונה בכל המסגרות. אשתקד סיפק 14 שערים וארבעה בישולים בכל המסגרות, חרף פציעה ממנה סבל.

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה
שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה | GettyImages, BSR Agency

כזכור, במסגרת הסכם המכירה של גרסיה לא.א.ק – עוד בימי משה חוגג – הוכנס סעיף לפיו בית"ר ירושלים תקבל 40 אחוז מכל סכום שהוא מעל 2.5 מיליון יורו, אבל תהיה מחוייבת להעביר מחצית מהסכום לשחקן ונציגיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי