דיינר קיניונס שוחרר מהפועל באר שבע וחתם במכבי פתח תקוה

play
דיינר קיניונס | קובי אליהו
צפו: מכבי תל אביב הרשימה מול מכבי פתח תקוה ופתחה את הליגה עם 0:3 קליל 03:31

הקולומביאני התיר את חוזהו בבירת הנגב ומיד עבר למלאבס בחוזה עד תום העונה עבור כ-150 אלף דולר. קוז'וך יוכל לרשום את ונטורה בסגל למכבי תל אביב. מכבי פתח תקוה קיימה משחק לזכר 12 הילדים שנרצחו במג'דל שמס

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פעלה בימים האחרונים כדי לסיים את ההתקשרות עם אחד משחקניה הזרים ובכך לפנות מקום לרכש החדש לוקאס ונטורה ולרשום אותו לקראת המשחק בשבת נגד מכבי תל אביב. הבוקר (רביעי) היא הצליחה במשימתה, כאשר דיינר קיניונס סיכם על התרת חוזהו, עזב את המועדון ובתור שחקן חופשי חתם עד תום העונה במכבי פתח תקוה.

קיניונס בן ה-29 השתכר כ-250 אלף דולר בהפועל באר שבע, אך אחרי הסיכום הקבוצה על התרת החוזה, חתם עבור כ-150 אלף דולר עד תום העונה – סכום שיתווסף כמובן למשכורות שכבר קיבל מהפועל באר שבע. הקולומביאני ישחק במכבי פתח תקוה עם החולצה מספר 10 והוא צפוי לעמוד לרשות הקבוצה ולערוך הופעת בכורה כבר ביום שני נגד הפועל חדרה.

דיינר קיניונס, הפועל באר שבע
דיינר קיניונס, הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

קיניונס הגיע לבירת הנגב רק בפברואר האחרון בחוזה לשנה וחצי, אחרי שסיים חוזה באינדפנדיינטה מדיין במולדתו קולומביה, אבל בחצי העונה הראשונה כלל לא הבקיע במסגרת הליגה ובישל פעם אחת, בניצחון על מכבי בני ריינה בפלייאוף העליון. בעיטת וולה אדירה שלו העלתה את הפועל באר שבע לגמר גביע המדינה ב-2:3 הדרמטי על מכבי נתניה, אך בסופו של דבר זה נרשם כשער עצמי כי הכדור פגע בדרכו לשער בכרם ג'אבר.

העונה תחת קוז'וך הוא רשם ארבע הופעות במוקדמות הקונפרנס ליג ובגביע הטוטו, אבל בליגה כבר לא התלבש לאור החלטת הצוות המקצועי שהוא לא בתוכניות.

משחק ידידות של מכבי פתח תקוה לזכר 12 הילדים שנרצחו במג'דל שמס
מחווה יפה של מכבי פתח תקוה. המשחק לזכר נרצחי הטבח במג'דל שמס | אתר רשמי, מכבי פתח תקוה
משחק ידידות של מכבי פתח תקוה לזכר 12 הילדים שנרצחו במג'דל שמס
גם המשפחות הגיעו | אתר רשמי, מכבי פתח תקוה
משחק ידידות של מכבי פתח תקוה לזכר 12 הילדים שנרצחו במג'דל שמס
| אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה קיימה הערב משחק ידידות לזכר 12 הילדים שנרצחו במג'דל שמס, ביניהם גם פג'ר ליית' אבו סאלח בן ה-16 שהיה אוהד הקבוצה. מחזיקת הגביע שיחקה באצטדיונה הביתי מול קבוצת כוכבי המגזר הערבי, ולפני המשחק נערך טקס בהשתתפות המשפחות ואישי ציבור.

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי