אחרי בדיקת MRI: דין דוד יעמוד לרשות ברק בכר בשבת

החלוץ היחיד בסגל של מכבי חיפה חזר מהנבחרת עם כאבים בברך, אבל המועדון הודיע כי יש נזק מינורי בגיד האחורי והוא יוכל לשחק מול בני ריינה (שבת, 20:00, ספורט2)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דין דוד, חלוצה של מכבי חיפה, היה בספק גדול למשחק מול מכבי בני ריינה בשבת (20:00, ספורט2), אבל לאחר בדיקת MRI הודיע המועדון כי "יש נזק מינורי בגיד האחורי ועל פי החלטת הצוות הרפואי, דין יוכל לעמוד לרשות המאמן כבר במשחק הקרוב".

החלוץ הגיע לאחר משחקי הנבחרת וסיפר לאנשי הקבוצה שהוא מרגיש כאבים קלים בברך. למרות הכאבים, מלך שערי העונה שעברה, שפתח את העונה עם שלושער ראשון בקריירה לרשת עירוני טבריה, עוד ניסה להתאמן, אך נטש את האימון באמצע והכניס את המערכת ללחץ, לאור העובדה שמלבדו אין כעת חלוץ טבעי בסגל (אריק שוראנוב לא בתוכניות). מי שהיה בכוננות הוא עומר דהן הצעיר, שמשחק בכלל עם קבוצת הנוער.

בחיפה היו ביקורות נוקבות כידוע על ההתנהלות בקיץ ועל כך שפרנזי פיירו נמכר למרות שעדיין לא נסגרה שום עסקה עם חלוץ שיחליפו.

כזכור, מכבי חיפה תחסר במפגש המושלמות בשבת את הבלם הסנגלי עבדולאי סק, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי והצטרף לחברו למרכז ההגנה שון גולדברג הפצוע בכתפו. פדראו צפוי לערוך בכורה רשמית לצד אולכסנדר סירוטה.

דין דוד שחקן מכבי חיפה מאוכזב
מלך השערים. דוד | דני מרון

אחרי עזיבתו של פיירו, במכבי חיפה מנסים להחתים חלוץ זר כשנותר שבוע לסגירת חלון ההעברות. במועדון משוכנעים שיצטרף אחד כזה במקומו של פיירו ובנוסף רוצים שני שחקני כנף, כשאחד מהם יהיה קסנדר סברינה שיצטרף רשמית מפרטיזן בלגרד בשבוע הבא.

סברינה ינחת עד יום ראשון בישראל ויחתום בקבוצה על חוזה ארוך טווח, כשבחיפה כאמור מחפשים שחקן כנף נוסף שיוכל לשחק בעת הצורך כחלוץ. אם הירוקים לא יצליחו להחתים את הזר השישי עד תחילת השבוע הבא, בקבוצה יפנו ליריבה העירונית הפועל חיפה בניסיון לצרף את גיא מלמד.

עוד באותו נושא: דין דוד, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי