מכבי פתח תקוה ערכה משחק לזכר נרצחי מג'דל שמס: "אתם אחים שלנו"

play
משפחות הילדים שנרצחו במג'דל שמס, משחק הוקרה של מכבי פתח תקוה | אתר רשמי, מכבי פתח תקוה
משפחות הילדים שנרצחו במג'דל שמס, משחק הוקרה של מכבי פתח תקוה 02:43

אחרי טקס מרגש בהשתתפות משפחות 12 הילדים שנרצחו, מחזיקת הגביע ניצחה 0:2 את קבוצת המגזר הערבי. דיינר קיניונס שיחק וכבש

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה קיימה הערב (רביעי) משחק ידידות לזכר 12 הילדים שנרצחו על ידי ארגון הטרור חיזבאללה בטבח במג'דל שמס, ביניהם גם פג'ר ליית' אבו סאלח בן ה-16 שהיה אוהד הקבוצה. מחזיקת הגביע שיחקה באצטדיונה הביתי מול קבוצת כוכבי המגזר הערבי, ולפני המשחק נערך טקס בהשתתפות המשפחות ואישי ציבור. מעל 500 צופים הגיעו לכבד את המעמד, ביניהם משפחות הנרצחים, קרובים וחברים ואוהדי הקבוצה. המשחק היה יוזמה משותפת ל"מוסתווא" רשת המרכזים הקהילתיים ערבים בישראל בראשות ד"ר יאסר מואסיל, ולמועדון הכדורגל מכבי פתח תקוה.

במהלך הטקס חולקו למשפחות כדורים חתומים של שחקני הקבוצה, דגלוני מזכרת מהמשחק וזרי פרחים. למשפחתו של פג'ר הוענקו גם צעיף וחולצה מגמר גביע המדינה בו זכתה מכבי פתח תקוה בעונה שעברה. בתום המשחק חולקו תעודות ומדליות כמזכרת למשחק הידידות לזכרם של 12 הילדים.

משחק ידידות של מכבי פתח תקוה לזכר 12 הילדים שנרצחו במג'דל שמס
מחווה יפה של מכבי פתח תקוה. המשחק לזכר נרצחי הטבח במג'דל שמס | אתר רשמי, מכבי פתח תקוה
משחק ידידות של מכבי פתח תקוה לזכר 12 הילדים שנרצחו במג'דל שמס
גם המשפחות הגיעו | אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

אבי לוזון, יו"ר מכבי פתח תקוה, נשא דברים בטקס: "רצח מתועב, כל חטאם של הילדים היו שבאו לשחק כדורגל – המשחק שכל כך אהבו. אנו במכבי פתח תקוה מחבקים אתכם ומבינים שאין נחמה לאסון הכבד. אתם אחים שלנו, נשמח תמיד לארח אתכם בכל משחק. כשתרצו לבוא להיות אורחים שלנו, נעשה את זה בשמחה. מאחל לכם שתתגברו על האסון הכבד, תנצחו את הרוע ותחיו בכבוד, שלום ואהבה".

דיינר קיניונס, אביב סלם שחקני מכבי פתח תקוה
מתרגל למדים החדשים. דיינר קיניונס עם אביב סלם | אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

במשחק עצמו, שחולק לשתי מחציות של 25 דקות, ניצחה מכבי פתח תקוה 0:2. אמיר אלטורי כבש את השער הראשון בדקה ה-23, ובמהלך המחצית השנייה הבקיע המצטרף הטרי דיינר קיניונס את השער שקבע את תוצאת הסיום. בקבוצת המגזר הערבי שיחקו בין היתר מארון גנטוס, בסיל חורי ועבדאללה חליחל מבני סכנין וכן מרואן קבהא ועלי חטיב.

עוד באותו נושא: מג'דל שמס, מכבי פתח תקוה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי