מכבי ת"א בכושר, ובאר שבע יודעת זאת: הטור של דבורין

play
| GettyImages, Srdjan Stevanovic
צפו: אחמד הכריע לאחר שעלה מהספסל, הפועל באר שבע גברה על קרית שמונה 02:36

לאחר שסיפקה שישה שחקנים להרכב נבחרת ישראל מול נבחרת איטליה, האלופה חוזרת לבלומפילד • הטור של דני דבורין

(גודל טקסט)

בעוד יומיים תארח מכבי תל אביב את הפועל באר שבע, לאחר הפגרה שהייתה לטובת ליגת האומות של אירופה. מכבי מצויה בכושר, אבל לגמרי לא ברור כיצד תיראה באר שבע במשחק שעיניים רבות יהיו נשואות אליו.

על כך שמכבי תל אביב תעלה לבלומפילד כפייבוריטית יעידו בין היתר שתי עובדות: האחת, עלייתה לשלב הבתים של הליגה האירופית. השנייה, השתתפותם של לא פחות משישה משחקניה בהרכבה הפותח של נבחרת ישראל במשחקה השבוע מול נבחרת איטליה. השישה הם, שגיב יחזקאל, עידן נחמיאס, רז שלמה, רוי רביבו, דור פרץ וגבי קניקובסקי. במילים פשוטות: הם היוו יותר ממחצית הרכבה של הנבחרת הלאומית. התופעה שבה יש למכבי תל אביב שישה שחקני שדה בהרכב הנבחרת, היא כאמור הוכחה חותכת לכושרה הטוב של אלופת ישראל.

הפועל באר שבע לעומתה, נאלצה אתמול להתכונן למשחק הליגה כאשר במקביל היא עקבה, כמרבית אוהדי הכדורגל בארץ, אחר ההתפתחויות בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות. מאירועי המשחק שלא שוחק, בינה לבין קבוצת בני סכנין, קשה היה להתעלם, הגם ששחקני הפועל השתדלו, כנראה, להתרכז יותר באימון, מאשר בנעשה בבית הדין. זו גם חובתם, קל וחומר משום שבמוצאי שבת, במפגש החוץ מול קבוצת מכבי תל אביב, פחות מטוב מאד לא יספיק להם כדי לזכות בניצחון, או אפילו בתיקו.

ולא ששכחנו: השבוע הלך לעולמו שדר הספורט הוותיק, גדעון הוד. גדעון היה חלק משמעותי מתוכניות הספורט של 'קול ישראל', ובמיוחד ב'שירים ושערים' ובשידורי הכדורסל של מכבי תל אביב. נדם קולו, אך את שידוריו נזכור.

עוד באותו נושא: דני דבורין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי