"מכבי חיפה? תקציב פי 10 משלנו, יש שם כמה שחקנים שהם חוויה לכל צופה"

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים | דני מרון
שער מרהיב לסבע, פנדל מפוקפק בדקה ה-104 קבע 2:2 בין מכבי חיפה לריינה 04:20

שרון מימר ב-103FM אחרי ה-2:2 הדרמטי מול סגנית האלופה: "לא היה פנדל? בעונה שעברה סבלנו". על חלוקת הנקודות ("היה משחק שקול מבחינת איומים, לטעמי נעשה צדק") והאם יגיע רכש ("לא צריך לקלקל")

(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקי ליגה בעונת 2024/25, מכבי בני ריינה עדיין בלתי מנוצחת והיא מוליכה את הטבלה בצוותא עם מכבי חיפה, איתה היא סיימה ב-2:2 דרמטי בשבת. אחרי עוד הופעה טובה של חניכיו, המאמן שרון מימר עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את המשחק.

האזינו לדברים

על כך שהוא היה נראה עצבני על הספסל במהלך המשחק, אמר מימר: "המתח של המשחק והרצון לא להפסיד גרמו להמון אמוציות. לא הגיע לנו פנדל? בעונה שעברה סבלנו ולא קיבלנו פנדל אחד, אני לא רוצה להיכנס לזה בכלל. זה חלק מהמשחק ומה שהשופטים יקבעו אנחנו נקבל, לטוב ולרע. עדיף להתרכז במשחק ולא בפנדל. הם שלטו בכדור אבל מבחינת מצבים זה היה די שקול".

על השערים שספגה ריינה: "אנחנו שמים על זה דגש, כי ארבעה מתוך ששת השערים שספגנו העונה היו במצבים נייחים. זה לא שהם עשו משהו מיוחד, הייתה הרמה ישירה וחוסר ריכוז של שחקן באותו רגע ודיברנו על זה באימון. מי שהיה במגרש יודע שבדקות האלה אתה עובד תחת חוסר חמצן וזה עניין של ריכוז. איבדנו את זה, חבל, כי בנייחים האחרים הם לא עשו כלום ודי הסתדרנו איתם. אני שמח שנעשה צדק לטעמי, כי היה חבל לנו להפסיד משחק כזה בדקה ה-90".

שרון מימר | דני מרון

על המשחק עצמו אמר מימר: "מכבי חיפה הייתה טובה יותר? יש סטטיסטיקה והיא אומרת שהם הניעו את הכדור ושלטו במשחק וזה בסדר, אבל אנחנו איימנו על השער 13 פעמים והם 11. איומים למסגרת? כל קבוצה ארבעה איומים. בסופו של דבר היה משחק שקול מבחינת איומים לשער. אנחנו עדיין ריינה ויש לנו תקציב עשירית משל מכבי חיפה. למרות כל הצרות שלהם, הם קבוצה מדהימה עם שחקנים מדהימים. לראות אותם משחקים מקרוב, יש שם כמה שחקנים שהם חוויה לכל צופה".

האם ריינה תתחזק בשחקן נוסף לפני סגירת החלון: "יש לנו קבוצה טובה והסגל שלנו סגור. אנחנו קבוצה חזקה ועמוקה, ואנחנו לא נביא אף אחד כרגע כי הקבוצה מאוזנת ולא צריכים להוסיף ולקלקל משהו טוב. נקווה שגם בינואר לא נצטרך. בינואר האחרון עשינו שינויים קטנים ואני מקווה שגם בינואר הזה הכל ילך כמו שצריך ונישאר עם הסגל הזה עד סוף העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי