גאנם רוצה להישאר בריינה, מכבי חיפה תעבור לאופציית מלמד או זר?

play
קייס גאנם שחקן מכבי בני ריינה בין דולב חזיזה, עילי פיינגולד שחקני מכבי חיפה | דני מרון
שער מרהיב לסבע, פנדל מפוקפק בדקה ה-104 קבע 2:2 בין מכבי חיפה לריינה 04:20

החלוץ אמר לכמה מאנשי המועדון כי אין בכוונתו לעזוב. הירוקים מחכים לתשובה סופית, בוחנים צירוף מהיר של זר בהשאלה ושוקלים לפנות להפועל חיפה בנוגע למלמד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה החלה היום (שלישי) במגעים עם מכבי בני ריינה בניסיון לצרף את קייס גאנם, אבל נראה שהחלוץ לא מתלהב להגיע. בשעות הערב אמר גאנם לחלק מאנשי המועדון ולכמה מהשחקנים כי ברצונו להישאר בריינה. הירוקים פועלים כעת בשלושה מישורים: האחד – לשוחח שוב עם אנשי ריינה כדי להבין האם החלטת השחקן היא סופית, השני – לנסות להחתים חלוץ זר בהשאלה מהירה כפי שדווח בנוגע לדייגו ולנסיה מסלרניטנה, והשלישי – לפנות להפועל חיפה בנוגע לגיא מלמד.

במכבי חיפה הציעו תחילה לבני ריינה את אריק שוראנוב או עומר דהן הצעיר כחלק מהעסקה, אבל הצוות המקצועי בראשות שרון מימר לא התלהב מהאופציות ועל כן המו"מ עבר לעסוק במכירת גאנם לבדו. סעיד בסול, בעלי בני ריינה, מעדיף גם כן למכור את גאנם מבלי לקבל תמורתו שחקנים ובכך להכניס סכום גבוה יותר לקופת המועדון. בריינה נקבו בסך של כ-600 אלף יורו תמורת החלוץ ובמכבי חיפה האמינו שניתן יהיה לסכם בסופו של דבר על עסקה סביב מיליון שקלים וחצי.

קייס גאנם מכבי בני ריינה
מכבי חיפה אופטימית באשר לצירופו. גאנם | ברני ארדוב

מכבי חיפה יודעת שעליה להשלים החתמת חלוץ עד מחר (רביעי, 19:00), אז ייסגר חלון ההעברות. לאחר מכן יתאפשר לצרף רק שחקנים חופשיים ולא כאלה שמשתייכים כרגע לקבוצות אחרות ונמצאים תחת חוזה.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, קייס גאנם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי