יוכרע בפוטו פיניש. ביטון אמור לעבור להפועל ב"ש בזמן פציעות

play
דן ביטון שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום
צפו: תורג'מן הכריע במבצע סולו מדהים, מכבי תל אביב גברה על הפועל ב"ש 04:53

הקשר דורש חלק מחוזהו במכבי תל אביב וגם את בונוס העלייה לליגה האירופית. בקרית שלום מתנים את שחרורו בוויתור על הכסף ועד שחלון ההעברות ייסגר ב-19:00, מישהו יצטרך לעשות ויתורים

(גודל טקסט)

קרב כיפופי הידיים בין מכבי תל אביב לדן ביטון וסוכנו, אמור להיות מוכרע היום (רביעי) בפוטו פיניש שלפני תום מועד ההעברות. בימים האחרונים ניסו הצדדים למקסם את האינטרסים שלהם, אבל היום חייבת להיות הכרעה, מכיוון שהקשר יתקשה להישאר כל העונה ללא קבוצה ותחת אימונים אישיים עם מאמן כושר בקרית שלום. השחקן רוצה לשחק ולהיות גורם משמעותי בעונה הזו בהפועל באר שבע, כך שלא נראה שיכול להיות מצב שהוא יישאר ללא מסגרת קבוצתית.

לביטון יש חוזה לעונה הקרובה במכבי תל אביב והוא ביקש להתיר אותו ולעזוב לאלתר למרות שבימים האחרונים הצהובים הציעו לו להישאר בחוזה חדש ארוך טווח ולהיות חלק מהמועדון בשנים הקרובות.

כפי שכבר פורסם כאן, הקשר החליט שהוא רוצה להפועל באר שבע וכבר סיכם הכל לשלוש עונות וכעת בבאר שבע ממתינים לשחרור שלו ממכבי תל אביב. קרוב לוודאי שהיום הכל ייפתר וביטון לא יישאר במכבי תל אביב. הצדדים יידעו בסופו של דבר למצוא את הנוסחה לפרידה, גם אם זה יצריך מאחד הצדדים ויתורים נוספים.

דן ביטון מכבי תל אביב
דן ביטון מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

הקשר שגדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, שיחק בקבוצה הבוגרת והושאל למ.ס. אשדוד שרכשה אותו בתום אותה עונה. אחרי קדנציה מוצלחת בקבוצה של ג'קי בן זקן, נמכר ללודוגורץ הבולגרית, הושאל למכבי תל אביב ולאחר עונה נקנה על ידי הצהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי