פיבן נגרע מהסגל אחרי תקרית משמעת. אריה: "גמרת אצלי"

play
שחר פיבן, הפועל ירושלים | דני מרון
צפו: צמד למלמד, הפועל חיפה התפוצצה עם 0:4 על הפועל ירושלים 03:16

הבלם שלא שוחרר לנתניה ביצע עבירה מאוד לא שגרתית ובלתי צפויה, בהמשך לחילופי דברים עם מאמנו אחרי התבוסה בחיפה. תגובת הפועל ירושלים: "הדברים אינם נכונים. השחקן יעמוד לדין משמעתי"

(גודל טקסט)

מסתבר שלא רק התוצאות הרעות בפתיחת העונה מעיבות על הפועל ירושלים. מאחורי הקלעים התרחש פיצוץ בין המאמן זיו אריה לבלם שחר פיבן בהמשך לתבוסה 4:0 בידי הפועל חיפה בשבת, כאשר השניים החליפו דברים קשים ואריה אמר לפיבן: "אתה גמרת אצלי".

לקראת סגירתו של חלון ההעברות ניסתה מכבי נתניה לצרף את הבלם, שהיה מעוניין במעבר, אולם הפועל ירושלים סירבה לשחררו והיהלומים התקדמו להחתמת עוביידה חטאב. במקביל, פיבן לא תורגל בהרכב למשחק הערב (רביעי) מול מכבי תל אביב, ומעט לפני תחילתו נודע כי הוא ביצע עבירת משמעת אותה הגדירו כמועדון כ"מאוד לא שגרתית ולחלוטין בלתי צפויה".

עבירת המשמעת קרתה לאחר שפיבן לא תורגל בהרכב ובהפועל ירושלים לא הסכימו בשום אופן לעבור עליה לסדר היום, לכן פיבן נגרע מהסגל למשחק החוץ בבלומפילד מול קבוצתו לשעבר.

שחר פיבן הפועל ירושלים
חוזר. שחר פיבן | דני מרון

פיבן בן ה-28 שחתם אשתקד בהפועל ירושלים, פתח בכל משחקי גביע הטוטו וכן נגד הפועל חיפה, כשרק ב-1:1 מול הפועל חדרה במחזור הראשון בליגה הוא לא נכלל ב-11.

תגובת הפועל ירושלים: "הדברים שנכתבו בכתבה אינם נכונים. בלם הקבוצה שחר פיבן, שהיה מעורב בתקרית משמעתית, יעמוד לדין משמעתי בתוך המועדון, כמקובל אצלנו במקרים כאלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי