דן ביטון חתם בהפועל באר שבע: "הודעות האוהדים ריגשו אותי"

play
דן ביטון הפועל באר שבע | אתר רשמי, הפועל באר שבע
תיקתקנו – סיכום אירועי היום הספורט, 11.9 05:18

הקשר בן ה-29 עזב בחינם את האלופה וחתם לשלוש שנים: "שמח לחזור למועדון בו גדלתי". ברקת: "בטוחים שביחד נזכה להגשים חלומות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רשימת הפצועים הארוכה של הפועל באר שבע שכנעה את אלונה ברקת לצרף שחקן נוסף, והיום (רביעי) האדומים החתימו לפני סגירת החלון את דן ביטון שחזר לקדנציה נוספת בדרום עם חוזה לשלוש שנים. הקשר בן ה-29 גדל במחלקת הנוער של מכבי באר שבע, עבר בגיל צעיר לזו של הפועל באר שבע ומשם לקבוצה הבוגרת, וכעת השלים סגירת מעגל כשהצהובים לא יקבלו עליו תמורה על אף שחוזהו מסתיים רק בקיץ הקרוב.

ביטון היה מבוקש בשבוע שעבר גם בבית"ר ירושלים, אבל בחר בסופו של דבר בקבוצה של רן קוז'וך שהייתה זקוקה לחיזוק בקישור, בעיקר אחרי פציעתו של תומר יוספי. לאדומים עוד פצועים רבים בדמותם של רועי גורדנה, שי אליאס, מריאנו באריירו, מיגל ויטור, אור דדיה ואילון אלמוג.

לאחר החתימה אמר ביטון: "מדובר ביום מאוד משמח עבורי, אני חוזר למועדון בו גדלתי, התפתחתי והתחנכתי. בימים האחרונים אני ומשפחתי הוצפנו בהודעות מחממות את הלב מהאוהדים שמחכים שאחזור ללבוש את המדים האדומים. זה ריגש אותי מאוד ובשמי ובשם משפחתי אני מודה לכם על כך. כעת, כשאני חוזר ללבש את הסמל של המועדון, אני אתרכז אך ורק בהצלחת הקבוצה ובעמידה במטרות שהוצבו בפנינו. יאללה הפועל, יאללה באר שבע!".

נשיאת המועדון אלונה ברקת: "אנו שמחים שדן חוזר הביתה ובטוחים שביחד נזכה להגשים חלומות".

דן ביטון הפועל באר שבע לצד אלונה ברקת דודו דהאן
| אתר רשמי, הפועל באר שבע

הקשר שגדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, שיחק בקבוצה הבוגרת והושאל למ.ס. אשדוד שרכשה אותו בתום אותה עונה. אחרי קדנציה מוצלחת בקבוצה של ג'קי בן זקן, נמכר ללודוגורץ הבולגרית, הושאל למכבי תל אביב ולאחר עונה נקנה על ידי הצהובים.

עוד באותו נושא: דן ביטון, הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי