"מכבי ת"א יותר חזקה ממכבי חיפה מכל הבחינות. לא הייתי מוכר את פיירו"

play
ליאור רפאלוב מכבי חיפה מול מכבי תל אביב | אריאל שלום
שער מרהיב לסבע, פנדל מפוקפק בדקה ה-104 קבע 2:2 בין מכבי חיפה לריינה 04:20

מכירת פיירו ("תמכור אותו בינואר ובזמן הזה תחפש אלטרנטיבה"), גאנם ("אני לא יודע אם הוא היה יכול לעזור"), מלמד ("הייתי הולך עליו") ומאבק האליפות ("מכבי ת"א יותר חזקה ועמוקה"). אלון מזרחי מדבר

(גודל טקסט)

עוד לפני שחלון ההעברות נסגר ומכבי חיפה נתקעה ללא חלוץ, מלך שערי ליגת העל בכל הזמנים, אלון מזרחי, עלה לשידור בתוכניתו של יניב קטן ברדיו חיפה והתייחס לסיטואציה הבעייתית בכרמל.

מזרחי אמר: "דין דוד לבד לא יספיק, אין ספק שמכבי חיפה חסרה חלוץ. אני לא יודע אם המכירה של פרנזי פיירו הייתה בטיימינג טוב, אבל כסף מדבר וברגע שיש הצעה על שחקן כזה או אחר, יענקל'ה שחר לא בוחל בשום אמצעי ומוכר. לא הייתי מוכר את פיירו. אם אתה רוצה למכור, תמכור אותו בינואר ובחודשים האלה תחפש אלטרנטינה. הייתי נותן את הזמן למאמן להחליט איזה חלוץ הוא רוצה להביא ואז מוכר את פיירו בצורה יותר רגועה, או שתדאג לחלוץ לפני חודשיים".

פרנזי פיירו, "אני לא הייתי מוכר אותו" | מאור אלקסלסי

על המצב בסגל של מכבי חיפה: "מי שהופך להיות החלוץ המוביל של מכבי חיפה זה דוד. הוא נפצע, אין חלוץ ובגלל זה עשו 2:2 מול ריינה ולא ניצחו. הדברים האלה יכולים לגרום למכבי חיפה לאבד את האליפות. אני חושב שאת עומר דהן לא צריך לשלב בבום אחד אלא בהדרגה".

על כך שקייס גאנם לא רצה להגיע: "אני לא יודע אם הוא החלוץ שהיה יכול לעזור למכבי חיפה. יכול להיות שההצעה לא הייתה טובה לו מבחינה כלכלית, אנחנו לא יודעים למה הוא אמר לא. גיא מלמד? הייתי הולך עליו. מלמד ודוד יכולים לשחק ביחד. דין יכול לשחק טיפה בשמאל עם כניסות לרחבה על המהירות, ומלמד הוא שחקן רב גוני שיכול לשחק גם מתחת לחלוץ וגם בתור 9. השאלה הייתה אם הפועל חיפה תסכים למכור. אם מלמד ודוד יהיו ביחד, הם ישלימו אחד את השני, זה יכול להיות הצמד הטוב בישראל והם יעשו הרבה שערים ביחד".

שחקן בני ריינה קייס גאנם | מאור אלקסלסי

על השינויים הרבים שמכבי חיפה עשתה הקיץ: "זו קבוצה חדשה לכל דבר. אחרי אובדן האליפות היה צריך רענון וברק בכר עשה את זה, אבל הם חייבים עוד חלוץ. דרך אגב, אני רואה בעיה גם בחלק ההגנתי. מדברים על חלוץ וחלוץ, אבל לדעתי הם צריכים עוד בלם. פדראו וסירוטה? אני לא יודע, צריך לבחון אותם, במשחק האחרון זה לא מצא חן בעיניי. זו מכבי חיפה חדשה וכבר ביום שני מחכה לה מבחן נגד בית"ר ירושלים שהיא קבוצה מרעננת וטובה, עם ירדן שועה שנמצא בשיא כושרו. בית"ר הולכת להיות בצמרת, אני אומר את זה חד וחלק וזה מבחן טוב בשביל מכבי חיפה. אני לא יודע אם אליפות, אבל היא קבוצה שתעשה הרבה צרות ותדגדג את הגדולות, כמו שהייתה הפועל באר שבע בשנים האחרונות. אתה רואה בבית"ר משהו חדש ורענן. זו קבוצה שיכולה להבקיע הרבה שערים ולעשות הרבה דברים טובים, כך שמכבי חיפה צריכה להיזהר".

מזרחי סיכם: "אני סומך על ברק בכר, אני חושב שהוא המאמן הטוב בישראל. יש סגל חדש, זה קורה בכל קבוצה, במיוחד אחרי שאתה מפסיד את האליפות והסגל רץ ביחד שלוש-ארבע שנים. אליפות? אני חושב שמכבי תל אביב יותר חזקה מבחינת סגל, עומק ומכל הבחינת. מכבי תל אביב ומכבי חיפה יאבקו על האליפות ובית"ר תדגדג אותן ותעשה צרות. אני לא רואה את באר שבע שם".

איזו תקופה. אלון מזרחי במכבי חיפה | מעריב, עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי