"הזוי שנשארנו עם חלוץ אחד, שמו את כל הביצים בסל של גאנם"

play
ברק בכר מאמן מכבי חיפה לצד איציק עובדיה גל אלברמן | מאור אלקסלסי
שער מרהיב לסבע, פנדל מפוקפק בדקה ה-104 קבע 2:2 בין מכבי חיפה לריינה 04:20

בתום סגירת החלון במכבי חיפה מרוצים מהזרים שהגיעו ("לא יהיו תירוצים"), אך מלאים בביקורת על ההתנהלות הקיץ: "שינינו כמעט קבוצה שלמה אחרי שהתחילה העונה". גם ההתעקשות על חלוץ ריינה שסירב להגיע גרמה לביקורת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה סגרה אתמול (רביעי) חלון ההעברות סוער מאוד מבחינתה שלווה בלא מעט ביקורות על ידי גורמים מתוך הקבוצה. עיקר הביקורות הן על עיתוי בניית הסגל וכן על העובדה שברק בכר נשאר בסופו של דבר עם חלוץ אחד בסגל שהוא מאמין בו (אריק שוראנוב ועומר דהן לא היו בתוכניות מלכתחילה).

"פיירו מחודש מאי לא מסתיר שהוא רוצה לעזוב", אמר גורם בקבוצה, "כשלנו בכך שלא הבאנו עוד ישראלי כגיבוי כבר אז כדי לא להיתקע עם המצב שאנחנו בו עכשיו. בסוף יצא שהחליפו כמעט קבוצה שלמה אחרי שהתחילה העונה. הזוי שנשארנו עם חלוץ אחד שהצוות רוצה, זה לא מתאים למועדון כל כך גדול ואיכותי כמו שלנו".

בנוסף, גם על הצוות המקצועי והסקאוטינג נשמעו טענות על כך שהתעקשו במשך מעל 24 שעות על קייס גאנם שהביע את חוסר רצונו להגיע כמה פעמים וסירבו לפנות לאופציות אחרות דוגמת גיא מלמד או איגור זלאטנוביץ'.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה לצד איציק עובדיה גל אלברמן
"נותרנו עם חלוץ אחד שהצוות רצה". בכר ואלברמן | מאור אלקסלסי

"שמנו את כל הביצים בסל של גאנם, זה בטח לא הגיוני", אמר גורם אחר במועדון, "אין ספק שהחלון היה רווי בטעויות אבל אף אחד לא נקי מאשמה".

למרות הביקורות החריפות על אופן ההתנהלות והיעדר זר שיחליף את פיירו, בקבוצה גם מרוצים מהזרים שכן הגיעו ומשוכנעים שבסופו של דבר הועמד סגל טוב. "נכון שזה היה מאוחר ויהיה זמן של התאקלמות", הודו בחיפה, "אבל בשורה התחתונה הגיעו הרבה שחקנים בפרופיל גבוה (נהואל, סברינה) ושהצוות רצה, כך שלא יהיו תירוצים לאף אחד"

למרות סגירת חלון ההעברות, בחיפה ימשיכו לחפש אחר חלוץ זר חופשי כשהמטרה לצרף אחד כזה כבר בשבועות הקרובים.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, מתיאס נהואל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי