גריגורי מורוזוב ואלוז' יאו היו המסר לשחקנים ולמאמנים

play
אלוז' יאו הפועל ירושלים לצד דוד פוקסמן שופט כדורגל | ברני ארדוב
הפועל ירושלים קופחה? צפו בתקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב בתוספת 05:59

עוד בקיץ העבירו באיגוד השופטים מסר לפיו דיבורים, תנועות ידיים וצעקות יהפכו לכרטיסים צהובים ואדומים - והשבוע זה בא לידי ביטוי. גורם באיגוד: "מקווים שהקבוצות והמאמנים יבהירו לשחקנים שאין מקום להתנהגות כזאת"

(גודל טקסט)

באיגוד השופטים מעריכים כי שחקני ליגת העל קיבלו את המסר השבוע באמצעות שני מקרים בהם הורחקו שני שחקנים שונים על דיבורים ותנועות ידיים מול אנשי המשרוקית.

באופן יוצא דופן, גם גריגורי מוזורוב מבית"ר ירושלים וגם אלוז' יאו מהפועל ירושלים הורחקו תוך שלושה ימים בשני כרטיסים צהובים כל אחד, על דיבורים ותנועות ידיים מול השופטים – מורוזוב על ידי אוראל גרינפלד ויאו על ידי דוד פוקסמן.

כבר בקיץ העבירו באיגוד השופטים מסר גם לשופטים וגם לקבוצות שנושא של נראות, דיבורים, תנועות ידיים וצעקות בצורה בוטה יהפכו בעונה הקרובה לכרטיסים צהובים ואדומים.

במשחק אלוף האלופים ובמשחקי גביע הטוטו השופטים עדיין היו סלחניים, ואפילו היתה ביקורת על כך מצד איגוד השופטים. השבוע, עם זאת, תוך שלושה ימים, ניתן היה לראות את השינוי שמאחוריו הסבר ברור: באיגוד השופטים רוצים למנוע את תגובות שכאלה.

אלוז' יאו הפועל ירושלים לצד דוד פוקסמן שופט כדורגל
אלוז' יאו הפועל ירושלים לצד דוד פוקסמן שופט כדורגל | ברני ארדוב

גורם באיגוד השופטים אמר הבוקר: "אין לנו רצון להרחיק שחקנים על צעקות, אמירות כאלה ואחרות ותנועות ידיים, אבל המסר עבר. אנחנו מקווים שהקבוצות והמאמנים יבהירו לשחקנים שאין מקום יותר להתנהגות כזאת – עם כל האמוציות, שחקן צריך לדעת לכבד את המשחק, את השופט, את הקהל, את הצופים בבית ולהימנע מכל מה שיכול ללוות אותו בסופו של דבר לכיוון ההרחקה".

עוד באותו נושא: ליגת העל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי