"פעם אחר פעם אנחנו נתקלים בשחקנים שלא רוצים להגיע לישראל"

play
עוד פחות מוכנה מיריבתה. מכבי חיפה | דני מרון
שער מרהיב לסבע, פנדל מפוקפק בדקה ה-104 קבע 2:2 בין מכבי חיפה לריינה 04:20

דודו בזק, דובר מכבי חיפה התראיין בתוכנית "הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5fm וסיפר על הקשיים לצרף מחליף לפיירו: "עושים מאמצים למצוא שחקן בפרופיל שאנחנו מחפשים". וגם: ההשקעה "בסכום הגבוה בתולדות המועדון"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הצליחה להנחית בימים האחרונים של חלון ההעברות שני שחקנים זרים, שחקני הכנף קסנדר סברינה ומתיאס נאוהל, אבל חלוץ זר כדי להחליף את פרנזי פיירו לא הגיע עד רגע זה.

היום (שישי), לאחר סגירת חלון ההעברות, בתוכנית "הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5fm התראיין דובר מכבי חיפה, דודו בזק שסיפק התייחסות מעניינת לניסיון שנמשך לצירוף חלוץ זר, כמו גם להתבטאויות של ליאור רפאלוב בשבוע שעבר על כך שהמועדון לא ישלם לשחקנים כ-800 אלף יורו לעונה כדי לא לפגוע במרקם בחדר ההלבשה.

מתיאס נהואל מכבי חיפה
ברוך הבא. נהואל | אתר רשמי, מכבי חיפה

"אמנם החלון נסגר מבחינת רכישה של שחקנים ששייכים לקבוצות, אך יש עדיין אפשרות להביא שחקנים שהם ללא קבוצה", אמר בזק תחילה, "אנחנו עושים מאמצים למצוא שחקן בפרופיל שאנחנו מחפשים מהקטגוריה הזו. יש לא מעט חלוצים בפרופיל מאוד גבוה שאם הם יגיעו לישראל אנחנו מאוד נשמח, אבל הבעיה שפעם אחר פעם אנחנו נתקלים בשחקנים שלא רוצים להגיע לישראל ומעדיפים לשחק ביוון, קפריסין וטורקיה".

בנוגע לרכישת מתיאס נהואל אמר בזק: "הוא ההעברה היקרה בהיסטוריה של המועדון ואחת היקרות בכדורגל הישראלי. בכלל, אנחנו סוגרים חלון שמכבי חיפה רכשה בסכום הגבוה ביותר בתולדותיה ולדעתי – אם אינני טועה – הכי גבוה בכלל בכדורגל הישראלי. רצינו אותו מהיום הראשון, אבל היה משא ומתן עיקש מול הפולנים. בסוף שילמנו סכום שריצה את כל הצדדים".

ליאור רפאלוב, מכבי חיפה
"זה יכול לפגוע בהיררכיה". רפאלוב | שלומי גבאי

על דבריו המפתיעים של ליאור רפאלוב באותה מסיבת עיתונאים שבה התייחס להיררכיה בסגל שתושפע מצירוף זרים בהשקעה כלכלית חריגה במונחי הכדורגל הישראלי, אמר: "אני חייב להיות כן ולומר שפחות התחברתי לטקסט הזה. אני לא חושב שזה המקום של שחקנים להביע דעה בנושאים הללו. זו דעתו של ליאור רפאלוב וזה לא משהו שנאמר לו מטעם המועדון.

"אפתיע אתכם, אבל לא כל מה שהשחקנים אומרים מוכתב להם, הם לא מגיעים עם דפי מספרים. שחקנים מביעים את דעתם והוא הביע את דעתו שאני לא שותף לה. מכבי חיפה הוא מועדון מוביל בישראל והשכר נקבע בהתאם לבעלים ולמנהל המקצועי, אני לא נכנס לסכומים. במונחים של הכדורגל הישראלי אני חושב שאנחנו בטופ בכל הנוגע למשכורות", אמר בזק לסיכום.

נזכיר כי כך אמר רפאלוב, בין השאר, לפני המשחק נגד בני ריינה: "דיברתי עם לא מעט שחקנים פוטנציאליים, אבל זו משימה מאוד קשה לצרף שחקנים לישראל. מכבי חיפה לא שוקלת לצרף שחקנים ב-800 או 900 אלף יורו, זה דבר שיכול להפר את ההיררכיה שיש".

עוד באותו נושא: ליאור רפאלוב, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי