בעקבות המצב: האימונים של ריינה הועתקו למגרש בכפר קאסם

play
שחקן בני ריינה, נאעל חוטבא | דני מרון
צפו: בני ריינה נותרה בלתי מנוצחת אחרי ששכר קבע 0:1 על הפועל ירושלים 02:09

השחקנים קיבלו יום חופש אבל החל ממחר ידרימו למגרש האימונים של קבוצת הלאומית עקב הירי בצפון. המשחק מול בית"ר יתקיים כרגיל עם קהל?

(גודל טקסט)

במכבי בני ריינה עוקבים בדריכות אחר הוראות פיקוד העורף לקראת המשחק בו תארח את בית"ר ירושלים בנוף הגליל ביום שבת. בעקבות ההסלמה בצפון, פיקוד העורף אסר על קיום פעילויות דוגמת משחקי כדורגל וכן על התקהלות של יותר מ-100 איש. ההנחיות האלו הן עד 21:00 הערב, אבל כמובן שייתכן שיוארכו. בריינה ממתינים לעדכון או להודעה נוספת מפיקוד העורף, אבל בינתיים מתנהלים כרגיל בידיעה שהמשחק בשבת באצטדיון גרין יערך כמתוכנן.

שחקני הקבוצה קיבלו אתמול יום חופשי אחרי לילה של מטחים בלתי פוסקים מכיוון לבנון. לא מעט מהשחקנים ובני משפחותיהם בילו את הלילה בין שבת לראשון במרחבים מוגנים ובממ"דים בבתיהם. גם היום קיבלו השחקנים יום חופשי, שהיה מתוכנן מלכתחילה בלו"ז האימונים השבועי. אגב, החל ממחר הקבוצה תתחיל להתאמן במגרש האימונים של כפר קאסם, זאת בשל המצב הבטחוני הרגיש. עד אשר יתקבלו החניות אחרות, הקבוצה תמשיך להתאמן בכפר קאסם במרכז.

שחקני בני ריינה חוגגים
שחקני בני ריינה | מאור אלקסלסי

אם המשחק נגד בית"ר ירושלים ייערך כמתוכנן, מצפים בריינה לאצטדיון מלא, הן בשל הצלחת הקבוצה והן מתוך הנחה שהיריבה תלווה באלפי אוהדים.

עוד באותו נושא: בני ריינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי